21.01.2022
A trecut peste frica de zbor si a ajuns chiar in Zanzibar! Cristina Scarlevschi - despre experienta sa de neuitat in vacanta, dar si operatia de marire a sanilor: „Eu am incredere in mine! Pur si simplu mi-am dorit tare!” - VIDEO

A revenit dintr-o destinatie superba, pe care a savurat-o din plin de sarbatori pe plajele insorite ale Zanzibarului. Cristina Scarlevschi a fost invitata in cadrul emisiunii O Seara Perfecta unde a vorbit despre cum a petrecut vacanta de iarna pe malul oceanului Indian, cum se alimenteaza si ce mod de viata duce si despre operatia estetica la sani.

Cu un bronz minunat, Cristina cu siguranta se deosebeste de ceilalti oameni din Moldova. Intr-o postare pe pagina sa de Instagram, Cristina a scris ca este destul sa stai la soare in Zanzibar 10 minute ca deja esti bronzata tare. „Daca stai mult la soare, ai de suferit vreo trei zile. Din prima zi am vrut sa fiu bronzata tare, insa am avut de suferit enorm dupa aia”.

Olga Manciu - despre studiile la Londra, succesul si provocarile profesionale cu care se confrunta: „Am avut atacuri de panica foarte serioase care m-au pus pe ganduri sa ma opresc.” - VIDEO

Totusi, tanara nu a vrut sa rateze nici o minuta in acel loc minunat, asa ca a stat mereu pe plaja, alaturi de sotul sau. „Am savurat din plin momentul”.

Demult si-a dorit sa mearga anume in Zanzibar si chiar au planificat o calatorie, insa din cauza pandemiei totul s-a anulat. „Uite ca am strans niste banuti. Aveam o cutiuta personalizata, unde puneam banii si cand am vazut ca suma este aproape cea de care avem nevoie i-am zis sotului ca trebuie numaidecat sa mergem in Zanzibar in acest an”.

Dupa spusele Cristinei, drumul a fost foarte greu, insa a meritat. „Nu aveam zbor direct, trebuia sa luam zborul din Kiev. Deci, 9-10 ore pana in Kiev, in Kiev mai astepti in aeroport si zbori timp de 10 ore pana in Zanzibar”.

Cristina are aviofobie - frica de zbor. Din aceasta cauza, 10 ore aflandu-se in zbor continuu, tanara spune ca nu isi putea gasi locul. „In acel timp am spus in gand toate rugaciunile pe care le cunosc”.

Cu totii cunoastem ca Zanzibar este o zona in care oamenii nu dispun de conditii de trai favorabile, iar Cristina, impreuna cu sotul sau au simtit acest lucru pe pielea lor in timpul vacantei.„De la aeroport si pana cand am ajuns in zona hotelului, am vazut o mare saracie. Oamenii traiesc pur si simplu intr-un dezastru, practic toti oamenii de acolo nu au acces la lumina, nemaivorbind de canalizare si de alte lucruri sanitare. Cand mergeam cu automobilul vazusem niste copii care s-au adunat la un televizor din alea vechi, unde se difuza desene animate. Erau in chilotei, murdari, desculta si se uitau mirati la desene animate si noi ne-am mirat de cele vazute, pentru ca pentru noi acest lucru este ceva normal. Dupa asta ne gandeam ca trebuie sa ne multumim cu ceea ce avem, sa nu ne plangem ca nu avem ceva sau ca ne este greu. Mi-a parut rau ca nu am luat ceva bomboane cu mine, ca sa le dau la copilasi sau ceva haine, pentru ca au un dificit de aceste lucruri”.

Un succes absolut! Carla's Dreams, in doar 4 zile, a strans peste un milion de vizualizari la noul sau hit „Victima”: „Isi merita pe deplin locul 1 in trending!” - VIDEO

Dincolo de tot ce este mai trist, sa te trezesti pe malul oceanului este o binecuvantare. „Campusul nostru era foarte frumos. Chiar si-au dezvoltat foarte bine, sunt foarte organizati in planul de transfer si la organizarea de bagaje. Chiar si excursiile sunt bine organizate. Ei stiu din timp cine esti, unde trebuie sa te aseze, cum a te hraneasca, cum sa te intoarca inapoi in hotel. M-a uimit faptul ca ei cunosc limba rusa, la un nivel mai bun decat si eu o cunosc”.

Cristina a spus ca oceanul mereu isi schimba imaginea. „Este asa un fenomen, numit flux si reflux. In unele zone apa se duce mai ca la trei kilometri. Atunci poti sa te plimbli, sa gasesti prin nisip diferite scoici. Dupa care, trece o ora si deja apa revine inapoi. Noi, insa am ales o zona unde acest reflux nu este atat de frecvent, deoarece pe la orele trei eu inca imi doream sa ma bronzez, sa ma scald”.

Pentru aceasta vacanta, tanara si-a luat sase costume de baie, pentru a face multe poze frumoase pentru pagina sa de Instagram. „Facem sport, ne filmam, faceam Tik-Tokuri. Daca aveam mult timp liber nu puteam sta doar pe loc, trebuia sa ne mai miscam, sa mai facem ceva”.

Cum reuseste Cher sa se mentina in forma la 75 de ani. Legendara cantareata a dezvaluit rutina ei de fitness - FOTO

Cristina duce un stil de viata sanatos si chiar si cand este in vacanta, ea se tine de o alimentatie echilibrata. „Acolo am mancat doar fructe si fructe de mare”.

Tanara traieste dupa principiul „Noi suntem ceea ce mancam”. „Am exclus carnea, lactatele, dulciurile si fast-foodul. Cateodata se mai intampla sa mananc ceva „interzis”, de exemplu cand mama face placinte cu branza, dar nu intru in exces. Ceea ce tine de corp, eu nu folosesc geluri de dus, folosesc doar sapunuri naturale si incerc sa exclud toate chestiile nocive din viata mea si asta le voi promova si copiilor mei”.

Anul trecut a avut un grafic incarcat, deoarece si-a intrecut recordul la orele de dans. „Acum, ca am in spatele meu deja multe eleve, ma simt ca o mama. Fiecare sunt cu caracterul lor, dar pana ce am o imunitate la nazuri, la nu vreau, nu pot si nu mai atraga atentia la asa chestii”.

Antonia, perfecta intr-o tinuta din latex. Bruneta se mandreste cu o silueta impecabila dupa trei nasteri - FOTO

Tot anul trecut, Cristina s-a filmat in videoclipul lui Carla`s Dreams si s-a descurcat de minune, chiar daca era dupa o operatie. „Mi-a facut o desosebita placere, mai ales ca am lucrat cu asa o personalitate. Il ador de cand a lansat primele sale piese asa ca mi-a placut foarte mult sa colaborez cu ei”.

In acea perioada, Cristina si-a facut o operatie pentru marirea sanilor si cum ea este obisnuita cu durerea, din cauza sportului pe care il practica, ea spune ca pentru ea, timpul petrecut in spital, a fost o mini-vacanta. „Nu am ce ascunde. Am vrut si am facut. M-am dus acolo cu asa un entuziasm, ma gandeam ca uite maine ma trezesc si voi avea asa niste „ciresele”. Sunt foarte multumita de rezultat si ma bucur ca am ales un medic din Chisinau”.

A cheltuit 11 mii de lire sterline pentru operatii plastice, iar acum nu-si mai poate inchide ochii. Afla povestea pensionarului distrus in urma interventiilor chirurgicale - FOTO

Acest lucru, dupa spusele sale, nu a fost facut deoarece nu avea incredere in sine, ci pur si simplu pentru ca asa si-a dorit ea. „Anisoara, eu am incredere in mine! Pur si simplu mi-am dorit tate!”, a spus pe un ton glumet Cristina.