18.01.2022
Corina Muntean - despre experienta sa din vacanta in Sri Lanka: „Au intrat maimutele in dormitorul meu si au mancat toate ciocolatele pe care le-am luat cu mine din Moldova” - VIDEO

Daca pentru majoritatea oamenilor vacanta de iarna s-a incheiat, a ei e in toi. Mergem tocmai in Sri Lanka unde se afla Corina Muntean, fondatoarea scolii de limba engleza „FriendlyEnglish School”.

Este la trei ore si jumatate distanta de tara noastra si la momentul sunetului, la ea era ora 10 seara. „As fi vrut sa va arat cate putin din toata frumusetea acestei tari superbe, insa este noaptea acum”.

A ales pentru a doua oara aceasta tara pentru vacanta sa, deoarece aceasta ii provoaca o stare emotionala foarte buna. „Dupa experienta din Statele Unite, atunci cand am fost de doua ori in aceeasi locatie, am zis ca nu voi mai repeta acest lucru, deoarece prima experienta nu se compara si vreau sa o las asa cum am descoperit-o. In cazul acestei tari totul este diferit, nu am nici o explicatie daca sincer. Dar daca ma duc mai adanc la starea pe care o am eu in aceasta tara, este ceva de neexplicat, pentru ca ma simt atat de bine, ma conectez cu absolut tot ce se intampla. Ceea ce vad in jur nu este ceea cu ce ne-am obisnuit noi. Nu este o tara atat de curata sau cu conditii foarte bune de trai”.

Tany Vander si-a marit fesele! Bloggerita insa nu este complet multumita de rezultat: „Nu e ceea ce mi-am imaginat, e bine cand nu ai asteptari totusi” - VIDEO

Pentru prima data cand a mers in Sri Lanka, Corina era intr-o vacanta pasiva. „Atunci am stat doar pe malul oceanului si am avut doar doua zile de excursie. De aceasta data am venit cu un grup organizat si am putut sa descoperim practic toata tara, de la nord la sud. Acum sunt la sudul sudul tarii, unde este foarte foarte cald. De aceasta data am putut sa interactionam cu localnicii, am fost pe toate varfurile acestei tari, pentru ca este atat de bogata in peisaje si in experiente si nu cred ca 15 zile sunt suficiente. Astazi suntem intr-un hotel, iar maine plecam in altul. Mai savuram doua zile de plaja si apoi revenim acasa”.

Muzica l-a vindecat! Alex Calancea a povestit despre experienta capatata in cadrul proiectului caritabil „Povestea de Iarna”: „Mi-am tamaduit ranile prin muzica” - VIDEO

Si cum sa mergi intr-o tara exotica si sa nu ai parte de experiente mai putin placute. „Inainte sa plecam intr-o excursie, colega mea de odaie a scos pasapoartele si le-a pus pe pat zicand ca nu vom avea nevoie de ele. Eu nu sunt un om sceptic, dar prefer sa nu cad in situatii neplacute, sa raman fara pasaport sau bani intr-o tara atat de indepartata de Moldova, asa ca am insistat sa le luam cu noi. Dupa ce am mers in excursie, ne-am distrat si ne-am simtit bine, ne-am intors la hotel si am vazut mult fum, care iesea din hotel. Aceasta a fost prima alera ca hotelul a inceput sa arda. Cand am mers la receptie, domnul de acolo ne-a intrebat daca nu traim in odaia 327 si noi am zis ca da, este odaia noastra. Atunci el a zis ca am avut un incident neplacut si niste maimute au intrat la noi in camera, iar noi am crezut ca el glumeste. Deci, cand am intrat in odaie, totul era ca dupa un jaf, hainele erau imprastiate, snackurile erau mancate. Geamul era inchis, insa ele s-au urcat si au verificat fiecare geam si unde este putin deschis, acolo ele si intra. Atat de tare m-am amuzat, noi si acum facem glume pe aceasta situatie”.

A inceput anul cu Mercur Retrograd! Astrologul Sergiu Iordachi iti spune ce trebuie, dar si ce nu trebuie sa faci in acest timp: „Este si o perioada potrivita pentru diete, terapii naturaliste si meditatii” - VIDEO

„In primul rand eu iubesc energia acestor persoane, a acestui loc. Am descoperit cainii de acolo, care sunt atat de plapanzi, atat de blanzi si am facut tangenta cu tara noastra, pentru ca la noi oamenii sunt mai agresivi si animalele la fel. De asemenea fructele, mancarea, experienta cu transportul lor local. Noi suntem prea agitati, prea stresati, iar stand aici 10 zile eu deja vad cat de mult m-am schimbat. Pot spune ca cei care doresc sa calatoreasca intr-o tara exotica nu ar trebui sa se astepte la confort si lux, ci trebuie sa primesti lucrurile asa cum ele sunt si vei trai o experienta de neuitat”, a mai spus Corina Muntean.