Pe parcursul timpului, nimic nu s-a schimbat in acest sens. Astazi, gratarele sunt inca dovada faptului ca ai bani. Aceasta fiind si cauza preturilor mari pentru asemenea bijuterii. In cazul brandului Gabby Elan Jewelry, care a creat noi opale si diamante pentru Kim Kardashian, suma incepe de la 600 de dolari.
Grillurile pentru Dua Lipa (sub forma de fluture, in combinatie cu rochia Atelier Versace, pe care artista a purtat-o la premiile Grammy) si cele din rubin pentru Madonna, au fost realizate de Gabby Pinkhass. Dentistul Pinkhasov a imigrat din Israel in Statele Unite cand avea 26 de ani - asta se intampla la inceputul anilor 1990. In cativa ani, Gabby si-a deschis un atelier pe Diamond Street din New York. Pinkhasov a observat ca gratarele sunt foarte populare si au ajuns rapid in tendinta. Fiul sau, Elan, l-a ajutat in acest sens si astfel s-a nascut numele marcii de familie - Gabby Elan Jewelry.
Clientela familiei include numeroase vedete - Pusha T, Kanye West, Wu-Tang Clan, The Weeknd si Pharrell Williams. Si unii dintre ei nu au nimic de-a face cu rapul, cum ar fi Bella Hadid, Heidi Klum, Imaan Hammam si Aleali Mae. Mai mult, Tyler, The Creator si A $ AP Rocky au purtat gratarele Gabby Elan Jewelry in campania publicitara din septembrie 2020 a lui Gucci. Asadar, daca decizi sa investesti cateva mii de dolari in dinti, stii pe cine sa contactezi.
In cultura hip hop, un gratar, cunoscut si sub numele de fronturi sau aururi, este un tip de bijuterii dentare purtate peste dinti. Gratarele sunt din metal si sunt, in general, detasabile. Acestia au inceput sa fie purtati de artisti hip-hop din New York la inceputul anilor '80, si modernizati in anii '90 in Oakland.
Il pot vedea doar partenerii lor. Vedetele curajoase care si-au pus piercing in locuri intime