31.03.2023
„A fost una dintre cele mai frumoase vacante”. Prezentatoarea stirilor PRO TV, Iuliana Maranciuc, noi detalii despre vacanta in Egipt, dar si cum a fost ceruta in casatorie - VIDEO

Prezentatoarea buletinului de stiri din fiecare amiaza la PRO TV, este Iuliana Maranciuc, care a fost invitata in studioul O Seara Perfecta. Aceasta a povestit cum a fost in vacanta ei, dar si vestea cea mare ca s-a logodit.

In fiecare amiaza prezinta buletinul de stiri la PRO TV, recent si-a luat o mica vacanta si nu ati vazut-o in fata micilor ecrane. Iar de luni, Iuliana Maranciuc a revenit cu bateriile incarcate.

„Nu pot sa spun ca a fost o vacanta tare activa, intr-o oarecare masura a fost, Pentru ca hotelul se afla pe o stanca si noi ca sa ajungem la plaja, pentru ca nu ne place sa stam la bazin, coboram scari in fiecare dimineata si mergeam la plaja. Mi-am incarcat bateriile, am stat la soare, am lenevit foarte mult la plaja si am si inotat foarte mult. Eu m-am reintors cu o altfel de energie si o placere, dr asta tot s-a sters foarte rapid. Mie mi-a placut mult vacanta aceasta, probabil a fost una din cele mai frumoase vacante.”

Care a fost momentul cel mai memorabil din aceasta vacanta, Iuliana a raspuns ca: „Prima data cand am vazut marea, pentru ca noi aveam o priveliste magnifica, dupa cum spuneam noi eram cazati pe o stanca si de acolo vedeam marea. Un alt moment poate nu cel mai frumos, insa fost ceva, calatoria in Cairo, este un oras cu o istorie foarte frumoasa si orasul este foare frumos, insa foarte murdar. Si piramidele sunt foarte frumoase, cu o energie aparte si cu un amalgam de emotii. Inca un lucru despre care nu povesteste nimeni si a fost pentru mine un lucru uimitor, este ca multi angajati ai hotelurilor sunt inarmati, ceea ce nimeni nu spune si nu povesteste.”

Mama lui Dan Balan, uimitoare la 65 de ani. Cu parul lung si blond, in rochii mini, tanti Ludmila are energia si silueta unei tinere - FOTO/VIDEO

„Ne-am logodit, dar asta este tot ce am vrut sa spun. Da, ne-am logodit, vreau sa le spun tutror multumesc pentru felicitari si mesaje. Deseori cand vorbesc chiar si cu fetele nu pot sa dau prea multe detalii despre relatia noastra. Mie mi se pare normal sa nu deschidem si sa nu aratam tot oamenilor, pentru ca aceasta chestie tine doar de mine si de el. Nu puteam sa ascund ca ne-am logodit pentru ca oricum vin aici la munca si ma vad cu fetele si mai discutam. A fost un moment foarte frumos pentru mine si emotionant chiar si pana acum.”

O noua voce in showbizul autohton! Afla cine este Anna G, dar si cum a hotarat sa-si lanseze prima piesa: „Ei imi tot ziceau: <<Lasa tu muzica, du-te si fa medicina sau drept>>” - VIDEO