„Compania LVMH monitorizeaza indeaproape situatia tragica din Ucraina si ii sprijina pe toti cei care au fost grav afectati de acest razboi. Prioritatea este de a asigura securitatea a 150 de angajati din Ucraina si de a le oferi asistenta financiara necesara”, se spune in comunicatul oficial.
De asemenea, compania mentioneaza ca donatiile vor fi colectate separat pentru angajatii afectati.
Farfetch, Burberry, Mytheresa si alte branduri, de asemenea, au suspendat livrarile in Rusia
Declaratia oficiala a fost publicata ieri pe toate conturile „Chanel”. Brandul a donat 2 milioane de euro (putin peste 2,2 milioane de dolari) organizatiilor ONU, care ajuta refugiatii din Ucraina si si-a exprimat dorinta de a lucra cu organizatii locale care vor sprijini femeile si copiii afectati pe termen mediu si lung.
„Chanel este cu siguranta pentru pace si pentru sprijinul tuturor persoanelor afectate de razboiul din Ucraina. Inca de la inceputul conflictului, protectia si siguranta angajatilor nostri raniti a fost prioritatea noastra si am cautat sa oferim asistenta financiara, psihologica si organizatorica”, se spune in declaratie.
Compania Kering, detinuta de Francois-Henri Pino, a mai promis ca va face o „donatie semnificativa” Oficiului Inaltului Comisariat al Natiunilor Unite pentru Refugiati, desi nu a mentionat suma exacta.
Anterior, Burberry, Gucci, Balenciaga, Marni, Loewe, JW Anderson si OTB Group, care detine Diesel, au promis ca vor sprijini Ucraina prin propriile strangeri de fonduri sau au facut donatii Crucii Rosii. Vogue Ucraina a facut, de asemenea, apel la mai multe branduri internationale, pentru a nu mai furniza bunuri catre Rusia. In acest recurs au fost mentionate LVMH, Kering, Richemont, Prada Group, Swatch Group, Puig, Chanel, Hermes, Dolce & Gabbana, Max Mara, Burberry, Valentino, Versace, Hugo Boss, Calzedonia si Shisheido.