05.04.2022
”Ingerii” reinventati! Ce n-a reusit Victoria’s Secret a reusit Kim Kardashian, in cea mai recenta campanie de promovare a lenjeriei de corp semnata de ea

Parada de vedete si super modele! Celebrii ingeri ”Victoria’s Secret” reinventati. Kim Kardashian este pe val cu noua sa companie Skims, foarte apreciata si cu cifre impresionante.

Dupa ce totul a inceput in urma cu multi ani, clanul Kardashian devenind faimos pentru reality-show-ul ”Keep up with the Kardashian”, putem spune ca a fost unul dintre cele mai profitabile emisiuni. Caci divele din familie au ajuns toate putred de bogate, nefiind nevoie sa cante sau sa fie actrite.

Natalia Barbu - o mamica implinita cu o silueta de invidiat! Care este secretul corpului sau tonifiat: „Noua moldovencelor ne place bunicelul” - VIDEO

Iar Kim pare ca a pus bazele unui adevarat imperiu. Lenjeria sa de corp este foarte apreciata pentru calitate si pentru masurile care se potrivesc oricaruit tip de corp. Bruneta a lansat si o linie de costume de baie care s-a epuizat rapid, iar acum a venit momentul unei campanii de promovare iconice, care a adunat laolalta adevarate top modele ale podiumurilor de moda: Heidi Klum, Tyra Banks, Alessandra Ambrosio si Candice Swanepoel. Kardashian nu putea rata sa apara si ea insasi in reclama. Fostii ingeri Victoria’s Secret pozeaza in lenjerie intima si fac reclama la body-uri, sutiene, bikini cu gratia lor binecunoscuta. Klum, in varsta de 48 de ani, a scris pe contul sau de socializare ca sedinta foto a fost un adevarat succes si s-a bucurat enorm pentru reuniune: ”A trecut mult timp de cand nu am mai fost impreuna”.

A ramas fara grai! Ce spune interpretul ucrainean Max Barskih despre tragedia de la Bucea - VIDEO

Ambrosio, diva de 40 de ani, a mentionat ca s-a simtit grozav, in timp ce Swanepoel, de 33 de ani, a scris ca este ”imaginea care iti lipsea, dar nu stiai.”

Fostii ingeri nu au pozat niciodata impreuna intr-o campanie publicitara. Ceea ce nu a reusit Victoria’s Secret iata ca a facut Kim. Imaginea care va deveni o emblema: ingerii reuniti.

Pe Twitter, Kardashian a mentionat ca nu intentiona sa apara si ea in campanie, insa ”am pozat, intrucat imaginea era iconica!”, a dezvaluit fondatoarea brandului SKIMS.

Articole din aceeasi categorie