Selena Gomez are toate motivele sa fie mandra. Brand-ul la care a lucrat ani intregi si pe care l-a perfectionat in pandemie se bucura de un succes fulminant. Rare Beauty a luat fata multor altor brand-uri cu state vechi, iar cei care au incercat deja produsele au numai cuvinte de lauda la adresa lor. Acum, Sel a fost invitata in Milano pentru inaugurarea noilor lip kit-uri, iar fanii s-au adunat in fata magazinului cu miile. Selena a stat de vorba cu toata lumea si a facut poze. Imediat dupa incheierea evenimentul, vedeta s-a bucurat de o o masa copioasa la unul dintre cele mai „vanate” restaurante din Piata Domului.
Selena nici nu visa ca va ajunge, vreodata, in punctul in care este acum. Are o cariera fulminanta, iar de mai bine de un an se poate numi si business woman. Brandul ei „Rare beauty” i-a rotunjit considerabil veniturile, dar sa nu uitam ca Selena face bani inca de cand avea doar cativa ani.
Selena a avut unul dintre roluri principale in serialul „Magicienii din Waverly Place”, iar pentru fiecare episod primea 30.000 de dolari. In prezent, vedeta are doua parteneriate cu HBO Max si cu Hulu. „Only murders in the building” ii aduce Selenei 600.000 de dolari pe un singur epidod. Toate aceste castiguri, la care se adauga si Instagramul, dar si venituri din muzica au facut-o pe Selena posesoarea a 85 de milioane de dolari.