Adelina Pestritu este un influencer dedicat trup si suflet. In fiecare zi le impartaseste fanilor sai detalii despre proiectele sale, despre tinute, dar si despre produsele de ingrijire care o ajuta sa se mentina extrem de frumoasa si mereu fresh. Recent, aceasta a fost criticata de internauti dupa ce a stalcit numele unui cunoscut brand de cosmetice.
Oamenii nu au ezitat si au facut numeroase video-uri in care o ironizau. Cu toate acestea, Adelina Pestritu si-a acceptat greseala si chiar a glumit pe seama ei. Ea a postat pe retelele de socializare un mesaj prin care cerea ajutorul unui profesor de franceza. Pentru a condimenta intreaga situatie, fosta prezentatoare TV si-a personalizat un tricou cu numele buclucas al brandului.
„Dupa ultimele demonstratii de poliglotie, revin cu vesti noi! ? Caut profesor de franceza care sa ma ajute sa pot citi corect in limba franceza macar denumirile produselor pe care le mananc sau cu care ma dau pe piele. La Chanel ma descurc singura! ?? P.S. Multumesc tuturor celor care au ras de mine! Bine mi-ati facut! ?Sa stiti ca am ras si eu cand am vazut postarile voastre! Si cum zice un proverb destept: greseala recunoscuta este pe jumatate iertata!”, a fost mesajul postat in mediul online de Adelina Pestritu.
Fanii au continuat sa raspunda reactiei vedetei, insa de data aceasta lasandu-i mesaje de apreciere. Acestia au considerat ca Adelina este printre singurele vedete care isi asuma greselile, dar le si corecteaza.
Adelina Pestritu a fost desemnata in 2019 cel mai bun influencer din Romania. Aceasta a reusit sa isi mareasca considerabil veniturile facand reclame pe Instagram si contractele pe care le are sunt extrem de atent alese. A renuntat la televiziune, si-a deschis doua afaceri online, www.edamagazine.ro si www.byeda.ro, iar pe contul sau de Instagram are nu mai putin de 3 milioane de adepti. Imaginea sa este folosita pentru a fi promovate anumite produse ale unor branduri celebre, fiind unul dintre cei mai solicitati influenceri.