10.10.2019
7 ani de Bismobil Kitchen! Director si fondator, Mihail Saran: „Avem planuri mari, avem multe de invatat si de experimentat...”
De 7 ani, compania Bismobil Kitchen in strategia sa de dezvoltare si-a gasit si isi indeplineste misiunea: „Misiunea de a face cat mai multi oameni fericiti, pentru placerea de a gati acasa si pentru placerea echipei Bismobil Kitchen de lucra acasa.”

„Avem planuri mari, avem multe de invatat si de experimentat - cert este ca doar cu gand bun pentru toti cei care ne sustin, cu perseverenta si ingaduinta vom reusi.”, ne spune directorul si fondatorul Bismobil Kitchen, Mihail Saran.

Bismobil Kitchen este o companie producatore de mobilier pentru bucatarie, cu o experienta de 7 ani in domeniu, fondata pe 10.10.2012. Ultimii 3 ani, au fost cu adevarat prodigiosi, in contextul lansarii unui plan de dezvoltare pe termen lung. Rezultatele din 2018-2019 confirma si repereaza strategia aplicata, dar si necesitatea adaptarii si dezvoltarii continue, pentru a face fata noilor tendinte, solicitarilor, si la noile metode de interactiuni atat dintre domeniile de business, cat si cu clientii.

Astfel, au fost implimentate strategii de optimizare a pretului, de instruire a personalului, au fost impuse standarde pentru oferirea nu doar a unui produs competitiv, dar si Service Experience care sa ofere experiente de calitate pentru clienti.

Cifrele pentru anul 2018 si din prima jumate a anului 2019 vorbesc de la sine, si anume au fost realizate 306 bucatarii in 2018 si peste 350 in ianuarie - septembrie 2019, toate fiind proiecte individuale, ceea ce presupune un merit si un efort consecvent din partea echipei. Aceste rezultate sunt un succes notabil pentru producerea mobilierului individual din Moldova. Au fost marite spatiile expozitionale de trei ori, echipa s-a marit de cateva ori, astazi suntem peste 75 de membri implicati direct. Taxele platite pentru 2018 au constituit peste 1.185 000 mil. de lei, ceea ce ne pozitioneaza ca o companie social responsabila. Indexul de calitate a produselor Bismobil Kitchen a ajuns la 95-97 %, reusita care a fost posibila prin aplicarea Controlului Calitatii Bismobil Kitchen, la toate etapele de producere, iar feedback-urile de la clienti sunt un indicator care ne recomanda imbucurator pentru noi inclusiv pentru calitatea serviciilor.

O cifra de peste 85 % din proiecte este atribuita celor care ne scriu feedback pozitiv. Totodata, gradul de recomandare, dar si de recunoastere a brandului in 2019, imbucurator si esential influenteaza volumul de lucru.

Compania dezvolta o strategie pe termen lung, astfel cota profitului reinvestit a constituie peste 90 la suta din profit.

O atentie deosebita se acorda atat calitatii conditiilor de munca a angajatilor, cat si Client Experience. Client Experience inseamna ca pe langa consultatia profesionista la toate etapele, modul de vizualizare/percepere a mostrelor si a realizarii proiectul propriu, clientii Bismobil Kitchen sunt notificati, spre exemplu, la toate etapele realizarii proiectului, acestia fiind informati in mod automat, de fiecare data cand proiectul trece la urmatoarea faza de proiectare, producere sau livrare/montare. Acest aspect este indispensabil in era digitala, cand tehnologiile si informatia sunt absolut vitale. Exista diverse activitati si actiuni care se implimenteaza constant cum ar fi traininguri, schimburi de experienta, politici interne de dezvoltare personala, oferte folow up pana la infotainment, toate aceste actiuni sunt orientate pe dimensiunea Best Client Service.

Tinem sa reiteram aspiratiile companiei de a deveni un nume de reper in domeniul producerii mobiliei si incontestabil atunci cand este vorba de mobilier de bucatarie. Astfel, am lansat o noua strategie, si anume „Mai aproape de oameni” - ceea ce presupune inclusiv factorul geografic, dar si mentinerea unor pretuiri competive, calitate inalta, serviciu profesionist si placut. 

Putem afirma cu certitudine ca depunem efortul maxim pentru a oferi Best Client Service, Client Experience, Produs si Servicii Post Vanzare.

Provocarile pe care le intampina compania sunt comune pentru mediul economic din Moldova, cum ar fi capacitatea de cumparare a pietii, lipsa specialistilor... totusi reusim sa depasim aceste probleme prin politici interne, cum ar fi oferirea anumitor posibilitati felexibile de plata pentru clienti sau lansarea manifestului „PLACEREA DE A LUCRA ACASA” prin care incercam sa antrenam/mentinem angajatii si desigur sa le oferim conditii de lucru si dezvoltare motivante.

Reperand manifestul „PLACEREA DE A LUCRA ACASA”, Bismobil Kitchen, planifica sa implementeze noi strategii de dezvoltare, noi modele de interactiune cu consumatorii, si desigur sa persevereze prodigios in realizarea mobilierului de calitate, cu preturi accesibile si experinete placute oferite clientilor PENTRU PLACEREA DE A GATI ACASA si de a face cat mai multi oameni fericiti!

Va multumim!

*Acest articol este un produs comercial.

Articole din aceeasi categorie