In acest an, cele mai de succes nume si branduri din lumea afacerilor autohtone si-au dat intalnire in doua reprize.
Organizatoare evenimentului, Rodica Cioranica, afirma ca au luart aceasta decizie pentru a putea respecta conditiile impuse de situatia epidemiologica: „Am incercat sa respectam regulile dictate de noile conditii pandemice. Am impartit gala Top Branduri in doua seri, astfel ca sa putem sa ne vedem toti clientii, dar sa nu fim mai multi decat este voie.”
Topul celor mai victoriosi a adunat nume din cele mai diferite domenii. Rodica Cioranica spune ca este vorba despre „Branduri pe care le consumam in fiecare zi, fie ca ne alimentam masina, fie ca ne alegem o masina, fie ca ne alegem lactatele pe care le luam la micul dejun sau vinul pe care il consumam seara cu familia, in fata caminului.”
Pe parcursul celor 2 seri gazda si organizatoarea evenimentului, Rodica Cioranica, a purtat tinute total diferite, dar la fel de charmante, iar daca in prima seara si-a a les o rochie alba, aidoma unei zane bune din povesti, pentru a 2-a parte a galei, Rodica s-a transformat in Lady in Black.


Si pentru ca atmosfera de sarbatoare sa fie completa, pe toata durata evenimentului a rasunat vocea inconfundabila a interpretei Ana Odobescu.
