Gucci a prezentat vineri, in cadrul Milan Fashion Week, prima sa colaborare cu marca de imbracaminte sport. Visul designer-ului Alessandro Michele de a imbina dungile Gucci cu cele adidas au starnit discutii despre nevoia acestei colaborari, dar rezultatul este deja privit ca fiind unul mult mai reusit decat cel cu alte case de moda.
Michele a declarat ca aceasta colaborarea a fost „de multa vreme dorinta lui ascunsa”. „Dungile si liniile sunt simboluri incredibile”, a spus directorul de creatie Gucci in culise, la sediul casei din Milano, unde brand-ul de lux a prezentat pentru prima data de la inceperea pandemiei.
Pe podium au fost prezente mai multe look-uri fresh si inovatoare, atat pentru femei, cat si pentru barbati, incluzand piese precum sacouri, paltoane, tricotaje, treninguri si nenumarate accesorii cu semnele distinctive ale ambelor marci, unele langa altele. Ca estetica, toata prezentarea si tinutele au fost mai degraba in stilul casei de moda decat al brand-ului sport. Singura piesa clasica reinventata adidas a fost o jacheta sport cropped.
Selena Gomez a cazut pe covorul de la SAG Awards din cauza tocurilor prea inalte - VIDEO
Accesoriile Gucci x Adidas includ genti si manusi din piele cu cele trei dungi, precum si o abundenta de berete, sepci, si caciuli. Cea mai ciudata piesa este o casca de baie tricotata, dar avand in vedere ca vorbim despre Alessandro Michele si Gucci, nicio piesa nu poate fi descrisa ca fiind prea excentrica.
In timp ce Gucci a debutat cu look-urile pe podium, adidas a inceput sa prezinte colaborarea prin intermediul canalelor sale sociale si prin aplicatia Confirmed. Atat pagina Twitter, cat si cea de Instagram a adidas Originals prezinta un logo galben si maro Gucci x Adidas ca fotografie de profil, iar o postare pe Instagram arata detalii ale unora dintre produse.