Lupta dintre participanti a fost ca un adevarat turneu medieval virtual, o batalie a marcilor, in care fiecare are aceleasi sanse si fiecare merita sa fie recunoscut. Pentru a fi redata atmosfera evului mediu, organizatorii au adus adevarati gladiatori, care au luptat in fata invitatilor.
Logoul marca recunoscuta Notorium garanteaza detinatorului cresterea vanzarilor, dar si a increderii consumatorilor.
Dintre cei 4500 de participanti, au castigat distinctiile Notorium doar cei care au primit cele mai multe aprecieri ale publicului. Aceste premii sunt foarte importante pentru antreprenorii prezenti la eveniment, pentru ca, ce poate fi mai important decat recunostinta consumatorului?!
Cei mai activi au avut ocazia sa participe si la o tombola, pentru a primi premii speciale de la parteneri.
La finalul decernarilor, oaspetii au mai avut parte de o surpriza – muzica buna pentru adevaratii campioni.
Mai multe detalii despre premiile Notorium, Marian si Tatiana Bunescu au povestit in cadrul unui interviu:
Sursa foto: Facebook.com