Nu uita ca indiferent de cate exercitii ai face, stilul de viata sanatos joaca un rol extrem de important. Nu ignora dieta si incearca sa consumi alimente sanatoase si sa te abtii de la gustarile daunatoare. 

 

Antrenoarea de fitness, Eugenia Rosca, te sfatuie: 

Indiferent de cate exercitii ai face, modul de viata sanatos joaca un rol extrem de important. Pentru aceasta trebuie sa consumi mai multe alimente sanatoase, proteine si sa excluzi produsele fainoase si dulciurile.
 

Trebuie de consumat cat mai multa apa.


Pentru a aduce in forma fesele si coapsele, este necesara practicarea unei activitati fizice, mai exact, directionate, care sa solicite muschii coapselor si ai feselor, aerobica,  gimnastica acvatica sau sala de forta. Daca faci sala de forta, trebuie sa executi exercitiile in mai multe repetari. Sa-ti oferi mai putin timp de odihna intre exercitii. Se lucreaza mai mult cu propria greutate.

 

De asemenea, instructoarea spune ca cele mai potrivite exercitii pentru a combate aceasta problema sunt:

Genuflexiunile se realizeaza corect atunci cand pozitionezi picioarele putin departate. Flexati genunchii ca si cum v-ati aseza pe un scaun. Tineti spatele drept si verificati-va postura. Opriti-va cand genunchii ajung in dreptul degetelor de la picioare si reveniti in pozitia initiala. Tineti mainile in fata dumneavoastra in timp ce stati ghemuiti si lasati-le libere pe masura ce va ridicati.

 

Podul la saltea: Stati intinsa pe spate, indoiti picioarele astfel incat talpile sa fie fixe pe podea. Tineti mainile pe langa corp. Ridicati incet bazinul, incordandu-va muschii fesieri si abdominali, impingand in calcaie. Pastrati pozitia pana ce simtiti ca muschii s-au intins si lasati-va incet la pamant, pe spate.

 

Fandari cu gantere: Apucati doua gantere nu foarte grele si, pornind din pozitia stand in picioare, cu distanta intre talpi de aproximativ 10 cm, inspirati adanc si pasiti larg in fata. Coborati, lasand greutatea pe piciorul din fata. Piciorul din spate va cobori pana cand genunchiul va fi aproape de sol. Mentineti spatele in pozitie verticala si priviti inainte. Expirati, ridicati-va, impingand puternic cu piciorul din fata si ajutati-va la mentinerea echilibrului de piciorul din spate.

 

Sursa foto: Google.com 

Perfecte