Antrenoarea de sport din Romania, Cori Gramescu, ne indeamna sa urmam urmatoarele sfaturi:


„Dimineata ar trebui sa mancam ce ne este confortabil: fie un ou, daca avem timp sa il gatim, fie o cutie de branzica, alaturi de o rosie si un ardei. La ora 11, in cazul in care luam micul dejun foarte de dimineata, putem lua o gustare din fructe de sezon. La pranz putem alege o salata satioasa sau o supa de legume, pui, vita sau legume. Putem manca si o friptura mai slaba impreuna cu o garnitura de le legume. Gustarea de ora 17 ar trebui sa fie alcatuita din legume, din migdale sau nuci crude, pentru ca ele contin niste grasimi si vitamine liposolibile care mentin nivelul de energie constant. La cina ar trebui sa mancam ceva usor, dar nu prea usor, cu 2-3 ore inainte de a ne culca. Eu seara mananc o portie mare de legume, pentru ca imi asigura satietate, garniste cu niste lactate savuroase sau un tip de carne", spune Cori pentru Perfecte.ro.

 

 

 

Cum sa nu te abati de la dieta: 5 trucuri simple

Persoanele care nu sunt active din punct de vedere fizic ar trebui sa evite asocierile dintre carbohidratii simpli: paine, faina, paste, orez, zahar si grasimi. "Pe masura ce imbatranim, metabolismul nostru se reduce, capacitatea noastra de a procesa o cantitate mare de mancare scade", a mai spus Cori.

 

 

 

Sursa foto: google.com

Perfecte.ro