1. Burpees

 

Acest exercitiu este foarte eficient pentru a topi rapid grasimea in exces. Executate intr-un mod corect, aceste exercitii stimuleaza metabolismul, impiedicand incetinirea acestuia odata cu inaintarea in varsta. Este suficient sa faci aceste exercitii de 3 ori pe saptamana, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

 

 

 

2. Genuflexiuni

 

Un fund ferm si o musculatura de invidiat sunt idealurile oricarei femei. Daca cele mai norocoase au fost inzestrate de la natura cu aceste calitati, dupa 40 de ani, masa musculara poate avea de suferit, iar aceste zone sunt principalele afectate. Pentru a-ti tonifia corpul şi a-ti imbunatati flexibilitatea, fa ori de cate ori ai ocazia cateva genuflexiuni.

 

 

 

 

3. Plank

 

Acest exercitiu este preferat de foarte multi instructori de fitness pentru ca reuşeşte sa transforme rapid corpul. Chiar daca este destul de solicitant, acest exercitiu intareste muschii abdominali, pe cei de la nivelul pieptului si protejeaza coloana vertebrala, prevenind aparitia durerilor de spate.

 

 

 

 

4. Exercitii cu gantere

 

Durerile articulare pot sa apara la orice varsta, insa riscul este mult mai mare dupa 40 de ani. Pentru ca este mult mai bine ca acestea sa fie prevenite decat tratate, exercitiile cu gantere sunt recomandate pentru a face acest lucru. Nu e nevoie sa ridici greutati foarte mari. Foloseste gantere cu o greutate intre 1 si 3 kilograme si fa mai multe repetari. Iti vei tonifia bratele si iti vei proteja corpul de durerile articulare.

 

 

 

 

5. Yoga

 

Yoga nu doar ca te ajuta sa te relaxezi, dar iti ofera si sansa de a avea o silueta impecabila. Practicand yoga, vei elimina stresul si energia negativa stranse la nivelul organismului, te vei relaxa si vei avea o stare de spirit mult mai buna. In plus, aceste exercitii te pot ajuta sa arzi un numar semnificativ de calorii, ceea ce inseamna ca beneficiile sunt atat la nivel fizic, cat si psihic.

 

 

 

 

Sursa foto: google.com


avantaje.ro