1. Exercitii. Cele mai bune sunt alergarile usoare, seriile de exercitii pentru abdomen si mentinerea in tensiune a musculaturii abdominale in fiecare moment incare stai pe scaun. Urcatul pe scari si mersul pe jos sunt aliati de nadejde in lupta impotriva grasimii abdominale.

 

 

2. Nu sari peste mese. A trece peste una din cele trei mese principale ale zilei nu inseamna ca vei face economie la aportul de calorii zilnice, ci un risc care aduce mai multa grasime abdominala. Oamenii supli au cinci mese pe zi, trei mese principale si doua gustri. Cand sari peste o masa, nivelul de cortizol din corp creste, iar acest lucru sttimuleaza formarea de grasime care se depoziteaza pe abdomen.

 

 

3. Zaharul. Daca ai burta un pas esential este reducerea aportului de zahar. Dulciurile cresc nivelul de glucoza din sange si cantitatea excedentara este stocata ca grasime.

 

 

4. Vitamina C. Vitamina C este abundenta in toate fructele si legumele, unele fiind mai bogate in vitamina C decat altele, iar acestea trebuie consumate cu nadejte ca fiind tot atatea cai pentru a scapa de burta. Aportul crescut de vitamina C scade nivelul de cortizol si produce carnitina, care transforma grasimea corporala in energie.

 

 

5. Dormi. Mai multe studii au demonstrat ca somnul este unul dintre cele mai importante cai prin care poti scapa de burta. Regula cere cel putin sapte ore de somn in fiecare noapte. Pierderea orelor de somn sau, mai grav, a noptilor, duce la acumulearea de kilograme in plus, mai ales in zona abdominala.

 

 

Sursa foto: google.com

Femeia.ro