Faceti cunostinta cu instructoarea de fitness, Alina Terletchi, care inca de la 5-6 ani practica sportul. A facut gimnastica, inot, tenis, iar de 1 an incoace este antrenor de sport. Am provocat-o sa ne destainuie ce mananca ea zilnic si care este secretul corpului sau tonifiat si bine conturat. 

 

    

 

 

E foarte atenta la numarul caloriilor pe care le consuma, pentru ca se antreneaza zilnic si uneori chiar de doua ori pe zi. Astfel, Alina are nevoie de multa energie si cat mai multe calorii, carbohidrati, grasimi si proteine, decat o persoana ce nu face atata miscare.

 

 

  

 

 

Tanara ne povesteste cate mese are pe zi si ce mananca: „Am 3 mese principale si 2-3 prize intre mese. Micul dejun la mine este bogat in carbohidrati si proteine, ce consta din cereale integrale, sau oua (in orice forma). Peste  2-3 ore am o priza ce consta din grasimi (arahide, nuci, migdale) sau un baton proteic. Pranzul este bogat la fel in carbohidrati (orez sau hrisca), proteine (piept de pui, carne de vita sau peste) si vitamine si minerale(legume). De obicei, intre pranz si cina consum ceva ce contine proteine spre exemplu un iaurt, branzica degresata sau imi prepar un shake proteic, iar la cina, la cea mai usoara si echilibrata masa ma stradui sa consum mai putini carbohidrati, inlocuindu-i prin proteine, fibre si grasimi sanatoase.”

 

 

   

 

 

Stim ca persoanele care practica intens sportul au mare nevoie de energie, iar pentru aceasta majoritatea consuma aditivi alimentari. Ce parere are despre suplimentele alimentare, Alina spune: „Aceste suplimente nu inlocuiesc alimentatia normala, ci o completeaza cu vitamine, fibre si elemente minerale. Majoritatea oamenilor considera ca acestea sunt medicamente  si dupa ce nu le mai consumi, muschii se desumfla sau te ingrasi/slabesti. Este normal sa pierzi masa musculara daca nu consumi proteinele necesare sau nu mergi la antrenamente. Daca consumi mai putine calorii, atunci scazi in greutate, iar daca mananci mai mult, atunci adaugi.”

 

 

 

 

„Este foarte important sa nu uitam de vitaminele ce contin zinc, calciu, magneziu si sigur grasime de peste (Omega3). Absolut toti trebuie sa le consume, ele ne ofera forta, rezistenta si rapiditate, ” specifica instructoarea.

 

 

   

 

 

Chiar daca are o vointa de fier, slabiciunea sa cea mai mare este dulcele si nu poate nicidecum sa-l excluda din regimul sau alimentar. Ea ne recomanda: „Pentru cei ce nu pot fara dulce, il pot consuma dimineata la micul dejun, deoarece metabolismul functioneaza mai repede si nu afecteaza silueta. Insa nu trebuie consumat pe stomac gol sau in loc de prima masa!”

 

 

 

 

 

 

Antreneaza atat femeile cat si barbatii. Primeste o satisfactie enorma de la rezultatele si scopurile indeplinite pe parcursul antrenamentelor regulate. Clientii sai o motiveaza sa detina o conditie fizica si mai buna si sa munceasca dublu sau chiar triplu. 

 

 

 

 

 

Bruneta ne sfatuie: „Un mic dejun nu ar trebui sa lipseasca niciodata! Cel mai benefic mic dejun ar trebui sa contina cereale integrale, proteine, alimente bogate in calciu si fructe bogate in vitamine si minerale! Tineti cont de ora cinei, masa trebuie sa fie usoara si sanatoasa, bogata in fibre (legume) si carne slaba (proteine usoare). La fel sa nu consumati alimente bogate in calorii si grasimi rele care sunt periculoase pentru corp.”

 

 

 

 

 

Zilele de detoxifiere, un subiect tot mai popular. Alina practica zilele de curatare, dupa acestea, tanara ramane foarte satisfacuta. Crede ca orice moment e perfect pentru o cura de detoxifiere, ceea ce ne garanteaza o imunitate mai puternica si o accelerare rapida a organismului.

 

 

  
 

 

 

Intrebata care e cheia procesului de slabit, aceasta a raspuns: „Cea mai buna formula pentru slabit trebuie sa fie cea mai sanatoasa! O dieta corecta bogata in minerale, fibre, vitamine, proteine si grasimi sanatoase si exercitiile fizice ce modeleaza formele fiecarei persoane.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Sursa foto: facebook.com/alina.terletchi

Perfecte