In general, gresim cand adoptam un stil alimentar sanatos. Ne chinuim sa rontaim legume proaspete, mancam des fructe, insa ne saturam doar pe moment. Ca sa avem forta pentru cateva ore de munca, avem nevoie de un mic dejun sanatos si energizant. Site-ul womendiva.net ne invata cum sa preparam inteligent prima masa a zilei. In primul rand, ai nevoie de ingrediente care iti asigura o dieta echilibrata, care sa furnizeze organismului energie si nutrienti. In al doilea rand, din aceste alimente combinate trebuie sa rezulte preparate absolut delicioase.

 

 

Toast cu avocado

Pentru aceasta reteta, ai nevoie de un avocado taiat felii, branza feta sfaramata, seminte de rodie si ulei de masline. Pune toate aceste ingrediente pe o felie de paine prajita si savureaza fiecare inghititura. Aceasta gustare este foarte hranitoare si gustoasa.

 

 

Toast cu somon afumat

Eu ador somonul afumat si as manca la orice ora o felie de paine prajita cu somon. Pentru micul dejun este ideal. Gustare sarata, dar foarte nutritiva, toastul cu somon echilibreaza dieta zilnica si iti confera multa energie. Ai nevoie de cateva felii de somon afumat, cateva nuci taiate pe jumatate, agave si branza de capra. Le pui pe o felie de paine prajita, in ordinea preferata si te poti bucura de un mic dejun sanatos si energizant.

 

 

Gustarea care aduce bunadispozitie

Daca inca nu ai mancat combinatia de banana, unt de migdale si seminte de chia, te sfatuiesc sa o incerci cat de curand. Aceste trei ingrediente iti imbunatatesc imunitatea si iti ridica nivelul de energie si bunadispozitie pana spre pranz. Inlocuind untul de arahide cu unt de migdale, corpul tau va beneficia de proteine de calitate.

 

 

 

Toate cele trei gustari pentru un mic dejun sanatos si energizant alunga somnul si iti dau super energie, ca sa incepi ziua in forta maxima.

andreearaicu.ro