Afla ce alimente ai putea consuma astfel incat sa ai un vagin sanatos. De asemeena, acestea au un impact benefic asupra intregului organism. Afla despre ce este vorba.

Mere. Studiile au aratat ca femeile care mananca mere in fiecare zi nu au probleme intime. De asemenea, sunt mult mai satisfacute in timpul sexului, ajung mai usor la orgasm.

 

Iaurt sau kefir. Probioticele din iaurt previn infectiile vaginale. In plus, iaurtul si kefirul contin calciu, care amelioreaza simptomele sindromului premenstrual.

 

Ceai verde. Consumat cu moderantie, ceaiul verde te ajuta sa ai un vagin sanatos. De asemeena, amelioreaza simptomele sindromului premenstrual. Ai grija, insa. Daca vei consuma mai mult decat este indicat, ti-ar putea afecta ficatul.

 

Cereale integrale, legume si legume. Ce au in comun aceste alimente? Sunt bogate in fibre, care asigura sanatatea colonului. Si, spun medicii, daca ai un colon sanatos, atunci si vaginul tau va fi la fel. Asta pentru ca multe bacterii provin de la colon. Ai putea conusma fasole neagra, quinoa, cartofi duloci etc.

 

Peste. Somonul, de exemplu, este o sursa importanta de vitamina D. In plus contine si un acid gras, Omega 3. Mai mult decat atat, daca vei consuma peste vei simti beneficiile acestui aliment la nivelul intregului corp. Te va ajuta sa iti mentii vaginul sanatos si, in plus, are un impact benefic asupra inimii.

 

Apa. Hidratarea este importanta. Pentru a avea un vagin lubrifiat este important sa consumi suficienta apa in fiecare zi.

 

Fructe. In cazul femeilor care consuma cel putin doua fructe in fiecare zi riscul sa sufere de fibrom uterin este cu 11 % mai scazut decat in cazul celor care nu mananca fructe, spun specialistii. In plus, aceste alimente sunt surse sanatoase de fibre de care corpul are nevoie.

Teotrandafir.com