Atinge-ti sanii cu iubire, regulat

Atunci cand iti atingi sanii le trimiti energia inimii. Este stiut faptul ca inca din perioada embrionara tesuturile mainii sunt conectate cu cele care vor forma inima. Masajul sanilor va mari circulatia limfei si a sangelui catre aceste tesuturi, aducandu-le oxygen si substante nutritive. Fa acest masaj la dus in fiecare zi, cu exceptia situatiei in care esti diagnosticata cu cancer.

 

Recunoaste si exprima-ti cinstit sentimentele

 Observa cand tinzi sa eviti adevarul O faci pentru ca cealalta persoana sa se simta bine, avand grija de sentimentele acesteia zn loc de ale tale? incearca sa-ti cultivi abilitatea de a spune ceea ce simti in mod regulat.

 

Umbla cu sanii liber

asigura-te ca nu poti sutienul toata ziua, cu atat mai putin in timpul noptii. Daca ai fiice sau nepoate, invata-le ca sanatatea este buna pentru sani. Daca te temi ca ti se vor lasa sanii mai repede, afla ca nu exista dovezi in acest sens. Nevoia de a purta sutien sau bustiera pentru sustinere, mai ales atunci cand practice exercitii fizice este un mit cultural inventat, probbail, de vreun fabricant de corsete cu ceva timp in urma. Pana la urma, sutienele sunt un accesoriu de moda, in niciun caz un dispozitiv medical.
 

 

Palpeaza-ti regulat sanii

 Acorda atentie oricarui simptom resimtit la sani, care ar sugera nevoia unei echilibrari hormonale. sanii intariti sunt adesea un semn al unor nivele sub-optime de iod sau al unui nivel ridicat de estrogen.

 

Transpira regulat

 Transpiratia este o componenta a sistemului natural al corpului de detoxifiere si de reducere a nivelului de cortisol. Exercitiile fizice te ajuta sa iti mentii un nivel sanatos de estrogeni si alti hormone. Exercitiile fizice regulate reduc riscul cancerului de san, probabil pentru ca scad cantitatea de grasime corporala, iar grasimea poate provoca un exces de estrogen. Conform unui studiu amplu, femeile slabe care fac exercitii fizice in mod regulat cel putin 4 ore pe saptamana, au un risc mai redus de a face cancer la san.

 

Asigura zilnic un aport de vitamina D3

Ai nevoie zilnic de un aport de 2000-5000 Ui sub forma de suplimente sau prin expunere la soare. Retine ca majoritatea femeilor au nevoie de suplimente chiar daca se expun in mod regulat la soare. Fa analiza de vitamin D sa vezi care este nivelul in corpul tau. Nivelul optim este intre 40-80 ng/ml (say 100-150nmol/L), iar cercetarile arata ca un nivell de 52ng/ml reduce riscul de cancer de san la jumatate, comparative cu un nivel de 13 ng/ml.

 

Mananca sanatos

Incearca sa ai o dieta cu un indice glicemic mic si cu o cantitate de fibre vegetale si grasimi vegetale. introdu in alimentatia ta legume cu fibre – varza, broccoli, turmeric, usturoi, ceapa, rosii, kale si alte legume din familia verzei. Bucura-te de nuci si seminte de in, canepa si chia. Mananca peste sau ia suplimente cu ulei de peste pentru a avea suficienti acizi grasi omega 3(si acestia reduc riscul cancerului de san)

 

Ia antioxidanti, in special vitamina C

Dr Christiane Northrup recomanda un aport zilnic intre 1000 si 5000 de vitamina C, vitamina ce va neutraliza eficient radicalii liberi.
Coenzima Q10

Un nivel scazut de coenzima Q10 a fost corelat cu cancerul la san, si putine dintre femei au o cantitate suficienta in regimul alimentar. Carnea provenita din organe contine aceasta coenzima miraculoasa, insa organelle nu sunt prea prezente pe masa oamenilor. Este nevoie de 10 pana la 100 de mg/zi sau de 70 pana la 100 mg/zi daca exista risc crescut de cancer la san. Daca iei un medicament pe baza de statine pentru scaderea nivelului de cholesterol, ia si un supliment cu coenzima Q10, deoarece statinele scad nivelul acestui element nutritiv important.

 

Ia supliment de iod

 Pentru o sanatate optima, sanii au nevoie de 3mg iod/zi, iar corpul mai are nevoie de alte 9 mg.Cele mai bune surse de iod sunt algele marine si ouale organice. sarea iodata, decat mai buna decat nimic, nu este cea mai buna sursa de iod, deoarece iodul tinde sa se evapore din sare.

 

Bea cu moderatie sau deloc

 Alcoolul (un pahar sau mai multe pe zi) creste riscul aparitiei cancerului de san. Riscul poate fi si mai mare la femeile care fac un tratament cu hormoni. alcoolul blocheaza capacitatea acidului folic (o vitamina din complexul B) de a repara aND-ul. Daca bei, ia un supliment cu complexul B si aminteste-ti ca sanatatea inseamna bucurie, nu dependenta. Plus ca bautul unui pahar de vin pentru a acompania o mancare gustoasa este diferit de a bea un pahar pentru a stinge tristetea si anxietatea.

 

Nu fuma!

 Fumatul creste riscul de a face cancer la san. sunt nenumarate studii care recomanda renuntarea cat mai rapida la fumat din cauza efectelor nocive ale nicotinei.

 

Sursa foto: Google.com

Csid.ro