TOMMY JEANS

 

Campania globala TOMMY JEANS pentru Primavara 2019, in colaborare cu o comunitate de tinere talente, printre care cantareata si compozitoarea, Lolo Zouai, cantareata si compozitoarea, Kilo Kish, rapper-ul Saba si modelele Sofia Mechetner si Hunter Chung. Campania, care va debuta in februarie 2019, imbratiseaza mostenirea muzicala a brandului si sarbatoreste pasiunea si determinarea tinerei generatii de talente muzicale.

 

 

Campania a fost fotografiata de Clara Balzary pe strazile New York-ului si conduce comunitatea globala digitala TOMMY JEANS intr-o calatorie menita sa celebreze muzica si stilul cu un spirit ireverentios. Mood-ul este modern si fresh, cu grupul eclectic al celor cinci care poarta look-uri inspirate de strada in orasul in care s-a nascut marca TOMMY HILFIGER, iar muzicienii iti construiesc viitorul. Prima campanie destinata mediului mobile include interviuri exclusive ale comunitatii de ambasadori de brand care vorbesc despre modul in care si-au croit propriul drum in industria muzicala, condusi de dorinta puternica de a-si transforma visurile in realitate.

 

 

Colectia TOMMY JEANS Primavara 2019 pentru femei si barbati celebreaza traditia bogata pentru denim a brandului, revigorand stilurile clasice americane cu o nota ireverentioasa. Siluetele preferate, precum modern tapered si mom jean sunt reimaginate in varianta din bumbac reciclat cu eco-spalari care folosesc mai putina apa, mai putine substante chimice, mai putina energie si finisaje second life. Stilurile sunt modernizate cu logo-ul iconic TOMMY HILFIGER amplasat in locuri neasteptate si celebreaza elementele sustenabile ale colectiei cu patch-ul verde TOMMY JEANS. Camasile si tricourile stil Oxford supradimensionate prezinta dungi, precum si culori pop ca lavanda si albastru deschis care adauga un twist fresh, tineresc. O colectie cu un spirit rebel, care va rezona cu fanii pieselor cool, premium, unice din denim.

 

 

TOMMY SPORT


Linia vestimentara TOMMY SPORT imbina ADN-ul clasic american al brandului cu cele mai bune designuri sportive. Punand confortul pe primul plan, tinutele sport de baza integreaza tehnologia de compresie, tesaturile impermeabile, materialul respirant si elementele elastice cu un twist contemporan. Piesele bazate pe performanta sunt construite ergonomic pentru o miscare optima si utilizare multipla pentru urmatoarea generatie de consumatori care abordeaza wellness-ul, activitatile in aer liber si fitnessul ca mod de viata. De la portile fabricii, pana in oras, pana la pista de alergare, colectia ofera functii sportive si o estetica bazata pe bogata traditie a brandului TOMMY HILFIGER. Colectia TOMMY SPORT Primavara 2019, care include articole de imbracaminte, incaltaminte si accesorii, va fi disponibila in magazinele TOMMY HILFIGER selectionate si prin parteneri selectati.

 

 

Colectia re-energizeaza stilurile clasice de vestimentatie sportiva cu un twist usor de asortat, potrivit atat pe pista de alergare, cat si in oras. Colectia modernizeaza piesele sportive de baza, incluzand sutiene sportive, leggings, pantaloni scurti si maiouri in culori contrastante, grafica supradimensionata, banda dungata si detalii neasteptate. Piesele prezinta noul logo TOMMY HILFIGER, inspirat de steagul emblematic TOMMY HILFIGER, care celebreaza ADN-ul brandului cu o paleta indrazneata de culori rosu, alb si albastru. 

 

 

Sursa foto: Google.com

ELLE