06.03.2022
Victoria Rosca - despre razboiul din Ucraina si critica pe care o primesc bloggerii in aceasta perioada: „M-am saturat ca vesnic lumea online-ului sa fie blamata” - VIDEO

In ultima perioada, bloggerii sunt tot mai criticati din cauza continutului pe care il distribuie pe paginile lor de socializare. Dupa parerea mai multor internauti, in contextul razboiului din statul vecin, persoanele publice ar trebuie sa publice un continut corespunzator situatiei.

Actrita si bloggerita Victoria Rosca a intrat intr-o transmisiune directa pe pagina sa de Instagram, unde a vorbit despre faptul ca este obosita de critica internautilor.

„Eu am primit foarte multe intrebari zilele astea referitor la lucrul meu, eu in primele zile mi-am sistat activitatea din punct de vedere emotional. Am zis sa ma las putin de stiri. Nu suntem bucurosi de tot ce se intampla, suntem ingrijorati, infricosati, dar ceea ce vreau sa spun este ca noi trebuie sa continuam sa ne facem munca. Noi cei care avem un venit cat de cat si din online suntem nevoiti sa revenim si noi aici la munca.”, a mentionat Victoria.

De asemenea actrita a mentionat ca fiecare este in masura sa decida ce content vrea sa publice pe paginile lor de socializare: „A venit un val de asta de critici in care oamenii au inceput sa intrebe cum putem noi sa facem publicitate la un anumit produs daca acolo e razboi. Eu nu inteleg deloc ce inseamna hate-ul asta, mai ales ca lumea din online s-a mobilizat si este foarte buna. Oricat n-ar spune lumea, dar iata ca influencerii au o comunitate in care ei au impartit informatii unde se poate de donat. M-am saturat ca vesnic lumea online-ului sa fie blamata, sa dea explicatii. Pana la urma este si alegerea fiecaruia ce anume sa impartaseasca cu voi in zilele respective. Asta nu inseamna ca oamenii sunt mai putin empatici, ca oamenilor nu le pasa, ca oamenii se bucura. Asta inseamna ca fiecare incearca sa iasa dintr-o stare complicata asa cum simte si poate.”

Alla Pugaciova a parasit Rusia impreuna cu familia sa. Care este presupusul motiv

„Eu m-am implicat in absolut tot ce am fost rugata. Eu sunt abonata lunar la caritate.md unde donez 5 dolari de un an si jumatate. Spun asta ca un factor uman.”, a povestit in cele din urma Victoria.

Luiza - presupusa fiica a lui Vladimir Putin, pusa la zid de internauti: „Oamenii din generatia ta mor din cauza...”