Pasionata de moda, fosta cantareata din trupa Spice Girls n-a avut prea mult succes cu linia sa vestimentara, analistii vorbind despre pierderi colosale, de aproape 10 milioane de euro pe an.
In paralel, Victoria Beckham a incercat sa se dezvolte profesional si in online, mai exact pe YouTube, canal prin care a incercat sa faca bani cu un proiect demarat in 2012. A fost vorba despre diverse materiale video cu actiunile sale de zi cu zi, cu sfaturi de frumusete sau cu reclame facute anumitor produse.
Ei bine, conform presei engleze, Victoria a fost nevoita sa renunte la contul ei de YouTube, avand venituri extrem de mici (30 de euro pe zi, in medie), comparativ cu cheltuielile mult mai mari pe care trebuia sa le faca. Nici macar numarul de „urmaritori” (putin peste 100.000) nu era de natura sa incurajeze aceasta afacere, astfel ca decizia Victoriei de a inchide taraba e perfect justificabila.
Perioada delicata prin care trece Posh Spice in „business” vine in contextul in care sotii Beckham tocmai si-au achizitionat o locuinta de vis in Miami (acolo unde David va fi patron al unei echipe nou infiintate), platind aproximativ 40 de milioane de euro.
Sursa foto: Google.com