Si Printesa Diana a avut o simpatie deosebita pentru acest brand de parfumuri. Dupa ce toti au aflat ca ea foloseste parfului Bluebell, care a fost lansat in 1978, acesta a devenit cel mai popular parfum al brandului.
Un nou capitol in colaborarea dintre Penhaligon's si familia Regala este colaborarea cu Printul Charles, despre care a raportat anterior editia WWD. Impreuna ei au creat un nou aromat, care se numeste „Highgrove Bouquet”. Dupa cum sugereaza si numele aromatului, acesta este dedicat gradinilor Highgrove, care sunt situate in resedinta Printului Charles si a sotiei sale Camilla. In calitate de ingridient principal al parfumului a fost ales aromatul teiului din gradina Highgrove.
De asemenea, a fost raportat ca 10% din vanzarile parfumurilor vor fi transferate catre fundatia de caritate a Printului Charles „The Prince's Foundation”. Fondurile sunt planificate a fi utilizate pentru a finanta programe educationale caritabile, inclusiv in domeniul mestesugurilor traditionale, artei, gradinarit, moda, precum si productia de alimente si agricultura ecologica.