O pagina de Instagram si un site cu denumirea "American Riviera Orchard" pot fi deja accesate. Lansarea acestui brand, ale carei detalii nu sunt cunoscute, nu fusese anuntata in prealabil.
Site-ul prezinta doar logo-ul noului brand, realizat cu un font asemanator unui scris de mana, in timp ce pe contul de Instagram, la story, un video ne-o arata pe Meghan in bucatarie.
Descrierea contului de Instagram indica doar atat: "by Meghan, The Duchess of Sussex". Unul dintre purtatorii sai de cuvant a confirmat pentru AFP ca ducesa a fost implicata in acest nou proiect, fara a oferi alte detalii.
Se asteapta ca brand-ul sa fie o continuare a fostului ei blog de succes, "The Tig", pe care fosta actrita americana l-a inchis inainte de a se casatori cu ducele de Sussex, fiul cel mic al regelui Charles al III-lea.
In 2020, cuplul princiar si-a anuntat retragerea din familia regala si s-a mutat in California. De atunci, contul lor de Instagram nu a mai fost actualizat.
Cu toate acestea, Harry si Meghan nu au parasit sfera mediatica, ei criticand familia regala intr-o serie documentara si intr-o autobiografie scrisa de print.