Jonathan Cheban s-a născut la Chișinău, într-o familie de origine evreiască, însă la vârsta de 4 ani a emigrat în Statele Unite. Mai târziu, la maturitate, a înființat propria agenție de PR, după ce a părăsit compania Peggy Siegal.
Cheban a început să câștige notorietate în 2007, când a apărut în reality show-ul „Keeping Up with the Kardashians”, fiind prezentat drept un prieten apropiat de-al surorilor Kardashian. Ulterior, a avut apariții în mai multe spin-off-uri, precum: „Kourtney and Kim Take New York”, „Kourtney and Kim Take Miami” și „Kourtney and Khloé Take The Hamptons”.
În 2010, Cheban a lansat propriul său reality show - „The Spin Crowd”, care urmărea viața sa, a lui Simon Huck (proprietarul principal al firmei de relații publice „Command Entertainment Group” și director de marketing care a lansat expoziția SF A) și a angajaților de la agenția lui de PR. Kim Kardashian a fost producătorul executiv al show-ului.
Totodată, în 2017, moldoveanul a apărut în cel de-al doilea sezon al emisiunii britanice „Celebs Go Dating”.
Paralel cu cariera în actorie, Cheban a lansat propria linie de îmbrăcăminte și a creat bijuterii pentru brandul „RichRocks”, iar la sfârșitul anului 2012 a deschis un restaurant la Miami. De asemenea, în 2013 a găzduit un pre-show al „American Music Awards”.
Baby boom în showbizul de la noi! Topul vedetelor care au devenit mămici în 2024 - FOTO
Un an mai târziu, Cheban a înființat un site de divertisment și stil de viață, care promovează produse de top din domeniul alimentației, gadgeturilor și divertismentului, selectate de el și echipa sa.
La sfârșitul anului 2019, el a lansat podcastul „Foodgod: OMFG”.
Relația lui Jonathan Cheban cu Kim Kardashian a fost mereu un subiect de interes public în Statele Unite ale Americii. În 2012, Cheban a realizat un scurt filmuleț în care se descria ca fiind o persoană care trăiește în umbra celebrei familii Kardashian.
SURSĂ FOTO: Instagram/foodgod