14.06.2019
Cea mai faimoasa masina din lume, condusa de James Bond, scoasa la vanzare. Cat valoreaza bolidul
Fanii seriei Bond cunosc, mai mult ca sigur, modelul Aston Martin 1965 folosit in Thunderball, al patrulea film din serie. Bolidului i-au fost adaugate arme speciale si gadgeturi pe care James Bond le-a folosit in film.

Considerata cea mai faimoasa masina din lume, bijuteria Aston Martin DB5 din 1965 a fost creata dupa modelul celei din 1964, folosita in filmul Bond: Goldfinger. Realizat doar in doua exemplare, acest model de Aston Martin a fost creat pentru a fi folosit la filmarile pentru Thunderball si pentru promovarea partii a patra din serie.

Pasionatii de masini clasice, dar si fanii instariti ai seriei Bond, vor putea cumpara exemplarul folosit la promovarea filmului in cadrul unei licitatii organizate de casa Sotherby’s in Monterey, California, la 15 august 2019.

Specialistii evalueaza masina lui James Bond la 4-6 milioane de dolari, insa in cadrul licitatiei s-ar putea obtine o suma si mai mare.

Bolidul lui James Bond, modificat pentru agentul 007

Masina scoasa la vanzare a fost modificata si dotata cu toate armele si gadgeturile pe care agentul 007 le-a folosit in film: o mitraliera Browning de calibru 30 la nivelul fiecarei aripi, luneta antiglont, dispozitive de taiat anvelopele masinilor urmarite, un aparat radar, dozatoare pentru eliberarea de fum si un sistem de catapultare pentru scaunul din dreapta-fata.

Mai mult, masina e dotata si cu un telefon, fixat in usa soferului. Cu ajutorul lui, James Bond comunica cu cei de la sediul MI6. Cea mai faimoasa masina din lume mai pastreaza si azi locul secret de sub scaunul soferului, creat pentru ascunderea armelor lui 007.

Modelul a fost realizat in doua exemplare. Dintre acestea unul a fost folosit de realizatorii filmului pentru cascadorii si pentru scenele care implicau urmariri auto. Aceasta masina a fost mult mai usoara mult mai rapida decat varianta scoasa acum la vanzare. 

Cea de-a doua a fost folosita mai mult pentru filmarea unor cadre de detaliu, care nu implicau urmariri pe sosele, si in campanii promotionale.

Sursa foto: Google.com

Articole din aceeasi categorie