Fondatoarea brandului - Alina Cebotari, si-a propus sa experimenteze cu noua colectie a sezonului racoros, prin care a incercat sa demonstreze diferite caractere de femeie.
„Am realizat colectia de toamna cu multa dragoste, pasiune, cu multa culoare, ceea ce este caracteristic pentru brandul MIA BELLA. O femeie in 10 ipostaze atat ca stil, cat si ca temperament, femeia care isi pune in evidenta atuurile ei.”, sustine ea.
Chiar daca afara timpul este mai rece, Alina nu a ezitat sa aduca culoare si considera ca nu este o problema acest lucru. Pentru prezentarea noii colectii, fondatoarea brandului a ales un mod inedit, si anume printr-un video in care apare o femeie, dar in zece tinute diferite si asta, pentru ca femeia trece prin mai multe stari in diferite perioade ale vietii.
Alina sustine ca anul acesta a deviat putin de la stilul clasic la cel de sport chic, deoarece fiecare femeie vrea sa se simta mai comod, mai cu seama ca este in trend in acest sezon. Totodata, Alina mentioneaza ca brandul in sine nu produce haina doar ca un produs necesar femeii, dar ca o modalitate prin care femeia sa se simta implinita si sufleteste.
Sursa foto: Arhiva personala, Google.com