Artistul pop, in varsta de 41 de ani, a semnat contractul privind vanzarea catalogului de aproximativ 200 de cantece, printre care se gasesc piese de succes precum "SexyBack" si "Mirros", cu Hipgnosis Song Management, o companie infiintata de Merck Mercuriadis si Nile Rodgers in 2018.
Printre alte cantece ale starului american vizate de acest contract se afla si single-urile "Cry Me A River", "Rock Your Body" si "Senorita".
Justin Timberlake a confirmat tranzactia printr-o declaratie oficiala: „Sunt incantat sa semnez contractul de parteneriat cu Merck Mercuriadis (fondatorul si directorul executiv al companiei Hipgnosis - n.r.). El ii pretuieste pe artisti si munca lor creativa si a fost intotdeauna un sustinator infocat al compozitorilor si textierilor. Astept cu nerabdare sa incep acest capitol nou din cariera mea”.
Suma exacta a tranzactiei nu a fost dezvaluita, insa The Wall Street Journal a raportat ca aceasta ar putea sa depaseasca pragul de 100 de milioane de dolari.
Pe langa acest catalog muzical, compania mentionata va detine si drepturile de autor ale starului american, precum si drepturile de editare a inregistrarilor video cu interpretarile live ale artistului.
Justin Timberlake a calcat astfel pe urmele altor staruri ale industriei muzicale, precum Shakira si Neil Young, care si-au vandut cataloagele muzicale aceleiasi companii, la inceputul acestui an.
Shakira si-a vandut intregul catalog muzical pentru o suma ce nu a fost data publicitatii, in timp ce Neil Young a vandut 50% din inregistrarile sale contra sumei de 150 de milioane de dolari.