Pe pagina sa de Instagram, Miller a publicat câteva imagini alături de Andro. Cei doi țineau în mâini un tort imens cu logo-ul piesei. În descriere postării moldoveanca a anunțat: „MAMMA MIA este numărul 1 timp de 9 săptămâni. Suntem foarte recunoscători”.
![](https://assets.protv.md/articles/files/thumbs/750x/2024/09/16/Snapinsta.app46018198310537560029832715750203878359904577n1080-1726487963ikomki9.jpeg)
Totodată, pe tort era notat: „Mamma mia - cea mai ascultată piesă de la radio”.
![](https://assets.protv.md/articles/files/thumbs/750x/2024/09/16/Snapinsta.app4597434615052286022524065212654249636740657n1080-1726487968ew750jk.jpeg)
Fanii și prietenii interpretei au venit cu mesaje de felicitare în secțiunea de comentarii a postării: „Felicitări, baby!”, „Dar când nu a fost #1?”, „Mândri de tine”, „Multe felicitări, Misha”.
![](https://assets.protv.md/articles/files/thumbs/750x/2024/09/16/Snapinsta.app45948631910155130536942071331844199780534374n1080-172648796835xrrny.jpeg)
Trendul melodiei a pornit la începutul anului 2024, când artistul kazah The Limba a lansat prima versiune a piesei „Mamma Mia”. Dyce a continuat fenomenul internațional, scriind versuri în limba spaniolă. Sound-ul a fost ulterior preluat de Misha Miller, care l-a adaptat cu versuri în limba română. De asemenea, melodia s-a clasat pe locul #1 Shazam România și Media Forest, având peste 100.000 de utilizări de sunet pe TikTok.
![](https://assets.protv.md/articles/files/thumbs/750x/2024/08/16/m1shamiller17114770813332433750166788975143866297-1723817138vuobx8s.jpeg)
Misha Miller este cunoscută pentru piese ca „Mahala”, „Un minut”, „Brațele”, „Rakata”, în colaborare cu Sickotoy . De asemenea, ea a făcut echipă cu Jean Gavril în cadrul campaniei Roton 3.0 pentru un cover al cunoscutei melodii „Cerul”, care a fost lansată de trupa Proconsul.
SURSĂ FOTO: Instagram/ m1shamiller, andro.dragon