In 2020, anul marcat de pandemia de COVID-19, britanicii vin cu un spot special, care atinge tema bunatatii si caritatii, mai degraba decat clasicul indemn la a cumpara cadouri pentru cei dragi.
Un arici care viseaza sa zboare, un grup de porumbei hip-hop, copii si minoritati etnice, toti sunt actori in clipul de 2 minute lansat in acest an.
Daca pana acum, campaniile John Lewis - de la Hare and the Bear in 2013 la Monty the Penguin in 2014 si de anul trecut Excitable Edgar dinozaurul – au constat in povesti cu personaje dragalase si indemnul de a cumpara din magazinele retailerului, in acest an, mesajul este cat se poate de simplu: „Daruieste putina dragoste!”.
Mai mult, clipul va fi folosit si pentru a strange bani in cadrul campaniei „Give a Little Love” („Daruieste putina dragoste!”), menita sa ajute cu alimente 100.000 de familii.
Clipul a fost realizat de opt artisti de animatie, angajati de retailer tocmai pentru a oferi de lucru si comunitatii artistice, grav afectata de pandemie, potrivit The Guardian.
Sursa foto/video: YouTube