Accelereaza arderea caloriilor

 

Sariturile de coarda te ajuta sa slabesti sanatos. O persoana de 60 de kg, care sare coarda timp de 60 de minute, va arde circa 600 de calorii – ceea ce este mult comparativ cu energia consumata in cadrul altor activitati sportive. A sari coarda 10 minute este echivalentul unei alergari pe o lungime de 1,5 km in 8 minute.

 

Previn formarea celulitei

 

Prin imbunatatirea circulatiei limfei– sistemul de „canalizare” al organismului, prin care se elimina deseurile si toxinele din sange, sariturile cu coarda determina o buna sanatate a pielii si impiedica retentia apei. Deci, adio celulita!

 

 

 

Mentin sanatatea inimii

 

Sariturile ritmice cu coarda contribuie la mentinerea sanatatii aparatului cardiovascular. Se amelioreza fluxul sanguin, tesuturile sunt irigate mai bine, aportul de oxigen este si el imbunatatit.

 

 

Intaresc muschii

 

Chiar si o sesiune de 10 minute de sarit coarda, in ritmul dorit de tine, iti imbunatatesc tonusul muscular. La fel ca plimbarile pe jos, ciclismul sau exercitiile de inviorare, sariturile de coarda sunt cea mai buna metoda pentru a te mentine in forma.

 

 

Protejeaza articulatiile

 

Daca practici acest sport corect, vei pune in miscare toate articulatiile corpului tau, fortificandu-le.

 

 

Impiedica formarea varicelor

 

Sariturile cu coarda solicita intens picioarele, imbunatatesc fluxul sanguin si limfatic la nivelul membrelor inferioare, mareste elasticitatea vaselor de sange, ceea ce impiedica formarea varicelor si alunga senzatia de picioare grele.

 

 

Saritul corzii nu este doar un joc pentru copii, ci un adevarat antrenament pentru tonifierea corpului si pentru pierderea in greutate. Sarind coarda, nu numai ca vei slabi mai repede decat alergand, inotand sau mergand pe bicicleta, dar in acelasi timp, vei deveni mult mai sanatoasa.

 

 

Sursa foto: Google.com 

Perfecte