De ce nu slabesti desi faci mult cardio pe banda de alergare?

 

1. Nu muncesti, fortezi foarte mult. E bine sa te duci la sala cand nu ai chef, insa daca tot ai ajuns acolo, macar da tot ce ai si nu gasi modalitati de a-ti usura sau infrumuseta munca.  Si antrenamentul cardio normal, la o intensitate constanta, este eficient, insa daca vrei sa vezi o evolutie si poate chiar sa si reduci timpul petrecut facand cardio, va trebui sa cresti si viteza. 

 

2. Esti foarte incordata.  Alergatul pe banda poate fi destul de dificil si solicitant pentru corpul tau, in special daca iti dai seama ca incepi sa te incordezi. Gandeste-te ca eventualele dureri ar putea conduce la o pauza necesara de la antrenament si acest lucru chiar nu este dezirabil.

 

3. Nu ajustezi deloc inclinatia. Incearca sa ridici banda cu macar 1% in momentul in care te simti confortabil si asa nici nu vei simti o diferenta fulminanta, si te vei si simti mult mai fericita stiind ca ii faci un mare serviciu corpului tau.

 

 

4. Faci acelasi antrenament.  De foarte multe ori, adaptarea organismului la un anumit tip de antrenament si rezistenta acestuia de a mai oferi rezultate la rutina standard sunt cauzele pentru care nu mai vezi rezultate serioase la capitolul slabit sau dezvoltare de masa musculara.

 

5. Esti prea loiala benzii de alergare.  Uneori este indicat chiar sa mai schimbi momentul in care alergi pe banda si  sa nu te sperie atat de mult faptul ca nu gasesti niciuna libera cand ajungi tu in sala. Fa-ti antrenamentul cu greutati si poate chiar vei avea surpriza de a realiza ca slabesti chiar mai mult daca faci antrenamentul cardio la finalul antrenamentului cu greutati si poate chiar iti vei si mentine masa musculara cu mai multa usurinta, lucru absolut dezirabil in momentul in care doresti sa arzi calorii si sa sculptezi un trup tonifiat si FIT.

 

6. Fii extrem de activa. Sfatul meu este sa gasesti niste parametri ai benzii la care sa te simti suficient de inconfortabil incat sa simti ca te antrenezi eficient, mentinand totusi si postura corecta pentru a te feri de accidentari si sa renunti la artificii care nu te ajuta cu nimic.

 

7. Nu stii cat de mult sa tragi de tine. Multe persoane se pacalesc crezand ca o alergare de 30 de minute pe banda echivaleaza cu o alergare de 30 de minute in aer liber. Trebuie sa te gandesti ca in spatiul deschis ai o alta forma de rezistenta. Cu siguranta nu alergi la viteza afisata pe ecranul benzii de alergare intrucat odata cu miscarea sa, banda in sine va prelua din munca pe care tu o depui. 

 

 

 

Nu uita, o persoana de 90 kg nu va arde acelasi numar de calorii ca si o persoana de 65 kg, desi banda de alergare sau bicicleta asa vor arata.

 

 

Sursa foto: google.com

fitbody.ro