Lilly Tonu este freelancer in domeniul fitnessului. Tanara este un adevarat model de perseverenta si reusind sa scape cu ajutorul sportului de kilogramele acumulate pe perioada sarcinii, aceasta si-a propus sa motiveze si alte femei de la noi, sa faca miscare oriunde s-ar afla . 

 

 

 

 

Lilly Tonu: "Stiti proverbul "porcul in ajun nu se ingrasa."? Asa este si cu slabirea, intr-o luna pana la vara nu obtii o silueta de fotomodel.
Dar sa lasam gandurile negative si sa ne automotivam. Daca nu in aceasta vara, atunci la anul, sigur vei fi in forma. Numai sa nu cedezi."

 

 

 ANTRENAMENTUL 1. 

 

"Aici gasiti un antrenament pentru femeile care nu au facut sport niciodata, vor, dar nu stiu cu ce sa inceapa. Este un antrenament executat cu cablul elastic, antrenament ce implica exercitii usoare, insa, executate pe timp indelungat iti tonifiaza corpul. Treptat vei include si exercitii mai complicate. Cablul ofera rezistenta, se ajusteaza dupa intensitatea dorita astfel incat, inlocuieste cu usurinta ganterele de 2-3kg.

 

 

 

Pentru mamicile care stau acasa, pentru femeile care nu au timp sau le este rusine sa mearga la sala de fitness, am un sfat: faceti sport oriunde doriti, acolo unde va este mai comod, dar faceti miscare.

 

 

Inafara de slabire prin diete, muschii nostri trebuie implicati in lucru. Astfel nu doar veti slabi, dar paralel veti obtine un corp tonifiat."

 

 

Acest antrenament implica coapsele, fesierii, umerii, tricepsul, bicepsul, abdomenul si pentru inceput, Lilly iti sugereaza sa-l executi de trei ori pe saptamana:


 

 

Sursa foto, video: Facebook.com/FiiInFormaMereu

Perfecte