Inainte sa mergeti la sala de sport pentru a urma exercitiile si sa faceti tot posibilul pentru a va dezvolta un posterior de visJen va recomanda cateva lucruri de baza:


a) Incordati muschii fesieri pe parcursul intregului exercitiu si mentineti pozitia cea mai dificila timp de cateva secunde.

b) Puteti utiliza greutati oricand doriti - haltere, greutati pe glezne, orice. Veti simti mai multa ardere, dar obtineti masa musculara. 

c) Asigurati-va ca antrenamentele sa fie o provocare pentru dvs. si schimbati-le periodic sau adaugati greutate!

 

 

Dupa cum stiti, corpul vostru se obisnuieste cu exercitiile pe care obisnuiti sa le efectuati pe o perioada de timp mai lunga, de aceea Jen combina pe banda de alergare, mersul mai rapid cu mersul cu spatele. Astfel, depune mai mult efort pentru a mentine echilibrul si recruteaza mai multi muschi, care in timpul plimbarii normale nu sunt incordati. Bineinteles, daca incercati asta, aveti foarte mare grija.

 

 

"Imi place sa alerg pe banda de alergare, la o viteza de 3,5 mile pe ora pe panta mai inclinata. Este destul de periculos, de aceea nu fug repede si ma bucur de arderea musculara."

 


Sursa foto: instagram.com/jenselter

Perfecte.ro