Vezi cinci exercitii speciale pentru zona bustului, care pot face minuni daca sunt combinate cu o dieta echilibrata si un mod de viata activ si sanatos. 

Chiar si sanii usor lasati, ca urmare a perioadei de alaptare, isi pot recapata aspectul frumos si sanatos, printr-un program intens bazat pe astfel de exercitii. 

 

Suna tentant, nu? Atunci hai sa vedem ce ai de facut:

 

Exercitiul 1 - Aseaza-te in fata unui perete si apleaca-te usor, sprijinindu-te cu palmele de perete. Impinge cat poti de tare si apoi revino la pozitia initiala. Relaxeaza-te cateva secunde si reia. Daca vrei, putem numi acest exercitiu „flotari pe verticala". El iti va lucra atat muschii pieptului, cat si muschii bratelor, iar in timp rezultatele se vor vedea cu siguranta. Incearca sa faci in fiecare zi, cate 10 repetari. Nu dureaza mai mult de 3-5 minute. 

 

Exercitiul 2
 - Stai dreapta, cu mainile pe solduri. Din aceasta pozitie incearca sa-ti atingi coatele, in spate. Desigur, nu le vei atinge propriu-zis, insa acest exercitiu are rolul de a-ti intinde cat mai mult muschii, urmarind o usoara ridicare a sanilor. Avantajul este ca poti face exercitiul oricand si oriunde, fara a avea nevoie de echipament special ori vreun accesoriu. Repeta de 10-15 ori, cu pauze de cateva secunde, pentru relaxarea muschilor.

 

Exercitiul 3
 - Am putea spune ca este un exercitiu clasic - Lipeste-ti palmele una de alta si ridica coatele cat mai sus. Impinge pur si simplu o palma in cealalta, pana cand vei simti presiunea la nivelul bustului. Acest exercitiu este ideal pentru tonifierea muschilor. 

 

Exercitiul 4 - Cu doua greutati de 2kg fiecare (sau sticle cu apa ori saculeti de nisip, in cazul in care nu ai greutati) poti face un exercitiu foarte eficient atat pentru brate, cat si pentru sani. Aseaza greutatile pe podea, apoi ridica-le incet tinand bratele drepte, pana deasupra capului. Vei simti cum muschii tai incep sa lucreze imediat. Nu exagera cu repetarile - 10-15 sunt suficiente, pe zi. In cazul in care nu obisnuiesti sa faci exercitii fizice, inainte de a te apuca de acest exercitiu, fa 10 minute de incalzire.

 

Exercitiul 5
 - Stai dreapta. Imagineaza-ti ca esti pe fundul unei piscine. Ridica mainile si „inoata" ca si cand ai vrea sa iesi la suprafata. In acelasi timp, tine-ti muschii pieptului incordati pe tot parcursul exercitiului. Repeta de 15-20 de ori cu cateva secunde de relaxare intre exercitii. 

 

Toate aceste exercitii te vor ajuta cu siguranta sa obtii rezultatele mult dorite, singura conditie fiind perseverenta. Si pentru a fi si mai eficiente, iti mai dau cateva trucuri care sa-ti vina in ajutor:


- Incearca sa stai dreapta tot timpul, cu umerii trasi in spate. Nu numai ca vei avea o postura mai feminina, mai eleganta, dar iti vei ajuta si sanii si spatele sa aiba un tonus de invidiat.
- In timp ce faci dus, alterneaza jeturile de apa calda, cu cele reci. Si asta va ajuta la tonifierea pielii bustului.
- Masajul poate face minuni. Cumpara-ti o lotiune speciala pentru fermitatea bustului si aplic-o zilnic, dupa dus. 
- Nu fa niciodata plaja fara sutien. Pielea bustului este foarte sensibila, iar soarele o poate imbatrani prematur. 
- Foloseste o bustiera speciala pentru sustinere, de fiecare data cand faci sport. 


Sanii sunt o parte a corpului cu care orice femeie ar trebui sa se mandreasca, indiferent ca sunt mari sau mici. Daca vrei sa atragi atentia asupra bustului, alege topuri cu diverse detalii in aceasta zona sau leaga curele in zona taliei, care sa-ti contureze silueta.

 

Sursa foto: Google.com

Divahair.ro