Temperaturile de afara ne fac mereu sa ne dorim sa ne petrecem timpul sub o patura si in niciun caz alergand afara sau la sala de fitness. Cu toate acestea, in mod paradoxal, te vei simti mai bine si mai energica facand sport. 

 

Nu este nevoie de ore intregi de antrenamente, insa este recomandat sa faci cel putin 30 de minute de miscare in fiecare zi. Pentru a face acest lucru mai usor, ti-am pregatit cateva sfaturi care te vor ajuta sa gasesti motivatia si sa te apuci de fitness sau orice alt antrenament chiar si iarna. 

 

1. Gaseste tinute de antrenament care iti plac cu adevarat

 

Oricat de superficial ar putea parea, o tinuta de antrenament pe placul tau te poate motiva cu adevarat sa faci sport. Uita de tricourile vechi si, totodata, investeste in pantofi sport potriviti (mai ales daca preferi sa alergi afara). Nu uita de jachete potrivite si incearca sa alegi culori cat mai vii, care te vor energiza.

 

 

2. Planifica antrenamentele

 

Pentru a incepe sa faci sport, trebuie sa tratezi lucrurile serios si sa iti programezi o ora pentru asta. Da, trebuie sa iti notezi in programul tau de fiecare zi o anumita ora pentru antrenamente si sa o tratezi ca pe orice alta intalnire importanta. Fa din asta o prioritate!

 

 

3. Fa sport dimineata

 

Daca timpul si programul de munca iti permite, cel mai bine este sa faci sport dimineata, deoarece in perioada aceasta te poti bucura mai putine ore de lumina naturala. Asta te va ajuta sa ai mai multa energie, deoarece de obicei nimeni nu are dispozitia necesara pentru antrenamente seara, dupa birou, cand este intuneric afara.

 


4. Gaseste un partener pentru sport

 

Daca simti ca nu ai putea face asta singura, gaseste o prietena care isi doreste sa faca sport si incercati sa va motivati reciproc. In felul acesta vei avea mereu companie si te vei asigura ca nu poti lipsi de la ore.

 

 

 

5. Inscrie-te la diferite clase

 

La aproape orice sala exista diferite cursuri pe care le poti urma. Iscrie-te la o clasa de yoga sau zumba sau orice alta activitate iti face placere. In felul acesta vei fi fortata de programarea facuta sa vii sala, iar asta te va ajuta sa iti creezi un program. Totodata, fii creativa si incearca sa le schimbi intre ele. Luni poate preferi sa alergi, marti o ora de yoga este perfecta, iar miercuri o ora de zumba este potrivita pentru un plus de energie.

 

 

 

 

6. Pastreaza accesoriile pentru sport aproape de tine

 

Daca preferi sa faci sport in confortul propriei locuinte, nu-ti ascunde accesoriile pe care le folosesti de obicei. Daca stai mereu pe canapea uitandu-te la serialul preferat, va fi dificil sa iti amintesti de ora de antrenament daca toate accesoriile sunt ascunse. Lasa-le la vedere si fa mici pauze intre episoade in care poti strecura cate 5-7 minute de exercitii fizice.

 

7. Nu uita de activitatile zilnice

 

Un mod minunt de a face putin sport este prin activitatile zilnice. Mersul la cumparaturi este o modalitate perfecta prin care poti arde cateva calorii. in plus, poti face curatenie si in felul acesta vei face doua lucruri in acelasi timp. 

 

 

8. Bucura-te de fiecare moment liber

 

In weekend-uri incearca sa iti schimbi activitatile. In locul unei iesiri cu prietenii intr-un pub, propune sa faceti impreuna o activitate mai interesanta. Puteti merge la bowling, catarari in interior sau squash. Distractia este garantata si vei face si sport!

 

 

 

9. Practica sporturi de iarna

 

Sporturile de iarna sunt perfecte pentru a-ti antrena tot corpul. Daca iti place snowboarding-ul sau schiatul, tot ce trebuie sa faci este sa te bucuri de cate un weekend pe partie. Daca esti incepatoare, o simpla bataie cu bulgari poate fi distractiva si tot vei consuma calorii.

 

 

Sursa foto: Google.com

www.elle.ro