Ai gustat din toate bunatatile, n-ai facut miscare si acum se vede. Iata ce exercitii fizice te vor ajuta sa reintri in forma in noul an.  Daca faci aceste exercitii fizice, musculatura ta va fi tonifiata in numai patru saptamani. "Inarmeaza-te" cu doua gantere de 1,5-2 kilograme fiecare si executa doua-trei seturi a cate 15-20 de repetari. Odihneste-te 30 de secunde dupa fiecare set.  Fa aceste miscari de doua-trei ori pe saptamana si nu-ti va parea rau.

 

Exercitii fizice pentru tonifierea bratelor

Pentru tonifierea umerilor si a tricepsilor trebuie sa faci urmatorul exercitiu: stai in picioare, cu picioarele departate la nivelul umerilor. Cu coatele indoite si lipite de corp, ganterele pozitionate la nivelul umerilor, cu palmele spre interior, apoi ridica-le deasupra capului, rasucind incheietura, astfel incat palmele sa fie spre exterior.

Atentie! Ganterele trebuie ridicate doar cu ajutorul mainilor, fara ca umerii sa contribuie la miscare si tine spatele drept.

 

Pentru tonifierea bicepsilor, porneste din aceeasi pozitie: picioarele departate la nivelul umerilor, cu ganterele pe langa corp si cu palmele spre interior. Ridica incet ganterele pana cand palmele ajung la nivelul umerilor. Tine bicepsul incordat doua secunde apoi coboara gantera si repeta miscarea cu cealalta mana.

 

Daca vrei rezultate mai rapide, atunci indrepta-te spre inot. O femeie de 60 de kilograme va “arde” 100 de calorii la fiecare 10 minute dintr-o sedinta de inot. De asemenea, 10 flotari sunt suficiente pentru a avea bratele tonifiate timp de o ora.

 

Exercitii fizice pentru tonifierea fesierilor

Iata un exercitiu foarte eficient pentru tonifierea musculaturii fundului. Este foarte usor de executat si va putea fi inclus cu siguranta in programul tau foarte incarcat.

Cu picioarele apropiate, sprijinindu-te cu mana stanga de un perete sau de spatarul unui scaun si cu mana dreapta in sold, ridica pe laterala piciorul drept cat de sus poti, fara insa sa iti inconvoiezi din spate. Mentine piciorul indicat in pozitia cea mai de sus posibila, si tine incordate fesele pentru doua secunde. Dupa aceea schimba piciorul. Daca ti se pare prea usor, adauga greutati de 1,5- 2 kg pe glezna.

Atentie! Daca nu iti poti mentine echilibrul, lasa piciorul jos pana cand iti recapeti echilibrul.

 

Poti obtine rezultate mult mai rapide daca incordezi musculatura feselor timp de 15-30 de secunde. 10-15 repetari de mai multe ori pe saptamana.

 

Exercitii fizice pentru tonifierea abdomenului

Oblicii vor fi tonifiati daca din pozitia in picioare cu picioarele departate la nivelul umerilor si in maini cu cele doua gantere, apleca-te incet spre stanga (apoi spre dreapta) cat de mult poti (ideal ar fi ca gantera sa ajunga la nivelul genunchiului).

Atentie! Nu te apleca spre fata sau spre spate, miscarea se face numai pe laterala.

 

Abdomenul inferior va fi ajutat executand urmatoarele miscari: asezat pe spate, ridica picioarele cu genunchii indoiti pana la nivelul pieptului, apoi ridica fundul de la podea cat de sus se poate, astfel incat sa fii sprijinit de podea doar cu spatele superior. Ideal este sa nu te odihnesti intre repetari, dar daca esti incepator, cateva secunde de pauza sunt indicate.

Atentie! Miscarile trebuie efectuate incet, daca sunt executate brusc risti sa iti accidentezi spatele inferior.

 

Daca vrei efecte rapide, suge burta pana cand se vad coastele si ramai asa timp de 30 de secunde. Repeta de doua-trei ori in fiecare zi.

 

Sursa foto: Google.com

Sfatulparintilor.ro