Sa scapi de burtica, sa iti modelezi fesele sau coapsele, sa scapi de grasimea de pe brate - nimic nu e imposibil!

 

In principiu, exista o serie de metode care se potrivesc oricarei parti a corpului. Pe langa acestea, poti apela si la diverse exercitii, in functie de zona pe care vrei sa o modelezi. Haide sa le vedem pe toate!

 

Masajele - pentru solduri, abdomen, fese si brate

Masajul permite eliminarea toxinelor si distrugerea tesuturilor adipoase din piele. Ca rezultat final, poti fi sigura ca vei pierde cativa centimentri si ca vei scapa de grasime. Pentru asta, trebuie sa combini ajutorul unui specialist, de 2-3 ori pe saptamana, timp de 2 luni, cu automasarea zilnica de acasa.

 

Cremele de slabit - pentru abdomen, coapse, fese si solduri

De regula, cremele de acest tip lucreaza in doua sensuri: activeaza microcirculatia si faciliteaza eliminarea excesului de grasime . Daca marea majoritate a oamenilor condamna in trecut cremele de slabit pentru ineficacitatea lor, iata ca acum, din ce in ce mai multe persoane se declara multumite de actiunea acestora. Conform unei anchete realizate pe 60 milioane de consumatori in 2007, 7 femei din 10 au reusit sa slabeasca in zonele dorite, cu aproximativ 2 cm.

 

Hainele de slabit - pentru solduri, coapse, brate si abdoment

Aceste haine contin microparticule de diferite substante precum ceai verde, cafeina, extracte din migdale. Prin simplul contact cu pielea si prin frecarea cu aceasta in timpul miscarii corpului, microparticulele se sparg si elimina substante active care patrund in piele si reduc depozitele adipoase. De preferat este sa fie purtate intre 12 si 14 ore pe zi, cel putin o luna.

 

Pentru rezultate mai bune insa, nu este de ajuns sa stai si sa astepti producerea unei minuni. Mananca echilibrat si fa miscare.

 

Iata cateva exercitii la care poti apela, in functie de zona corpului pe care doresti sa o lucrezi.

 

Pentru brate: in primul rand, exercitiile cu greutati te vor ajuta sa ti le tonifici. Daca ai brate indeajuns de lucrate insa, opteaza mai degraba pentru stretching, inot sau dans.

 

Pentru abdomen: cu siguranta iti doresti o talie ca de viespe, care sa nu fie acoperita de colacei si aripioare. Pentru asta, o singura solutie: exercitiile cardio. Jumate de ora cu bicicleta, alergarea pe banda sau vaslitul, urcatul scarilor - acompaniate de serii de abdomene, sunt cea mai buna solutie.

 

Pentru coapse: mersul pe jos sau jeggingul ti le vor tonifia, iar aquagimul si inotul te vor ajuta sa le faci mai suple.

 

Pentru fese: mersul pe role, inotul, schiatul, mersul pe bicicleta sau pe jos au efecte vizibile si imediate. Rezultatul nu va fi doar unul extrem de aspectuos, dar trebuie sa stii ca fesele fara grasime si bine tonifiate protejeaza si de durerile de spate.

www.csid.ro