Cu un pic de ambitie si o schimbare in dieta ta zilnica vei putea sa observi rezultate vizibile si in plus vei scapa si de grasimea abdominala. Scapa atat de indigestie cat si de senzatia de balonare, cu doar cateva minute de exercitii zilnice.

 

 

Lucreaza la saltea

 

Chiar la tine acasa, dimineata imediat cum te-ai dat jos din pat, intinde-te pe o saltea de yoga si strange genunchii la piept. Tine-i acolo 2 minute, timp in care trebuie sa te concentrezi pe respiratie. Dupa aceste doua minute intinde picioarele pe saltea, respira adanc de 2-3 ori si apoi ridica genunchii la piept. Repeta acest exercitiu de 3 ori, vei observa cum organismul tau se va simti mult mai relaxat si mai energic.

 

 

Relaxeaza musculatura

 

Dupa ce ai facut primul exercitiu ramai intins pe saltea, indoaie genunchii pe partea opusa si preseaza-i cu mana opusa. Este necesar sa ramai in aceasta pozitie in jur de maxim 2 minute, apoi sa schimbi partea. Repeta, de asemenea, acest exercitiu de 3-4 ori, concentrandu-te pe respiratie si fara sa faci miscari bruste. Initial iti va fi mai greu sa ajungi cu genunchii pe saltea, insa in timp vei capata mai multa flexibilitate.

 

 

Pozitia podului

 

Celebra miscare de gimnastica are multiple beneficii asupra sanatatii tale. Din pozitia intins pe spate de pe salteaua ta de sport, incearca sa te ridici in pozitia podului. Concentreaza-te de asemena sa respiri corect. Aceasta pozitie va contribui substantial la o mai buna functionare a sistemului digestiv. Repeta acest exercitiu de 4-5 ori, intre repetari ai grija sa revii la pozitia de intins pe spate si incearca sa tii mijlocul cat mai lipit de saltea.

 

O alta pozitie extrem de benefica este cea a scaunului, practic ar trebui sa te gandesti ca stai pe un scaun imaginar. Tine spatele drept si impinge pieptul in fata. Toata musculatura trunchiului inferior se va contracta, iar arderile ce vor incepe imediat dupa adoptarea acestei pozitii se vor mentine un timp indelungat. Ai grija sa incordezi si abdomenul, mai ales pe cel inferior. Nu renunta niciodata la intinderi, sunt excelente atat pentru coapse cat si pentru a elimina mai usor grasimea abdominala. Pentru asta intinde un picior in spate iar la celalalt picior trebuie sa indoi genunchiul in timp ce tii miinile ridicate paralele pe langa urechi.

 

 

Pentru o mai buna circulatie periferica

 

Stii celebra vorba din popor „stau cu picioarele pe pereti”? Ei bine, in acest caz se aplica foarte bine. Fie ca stai in pat fie ca stai pe salteaua ta de exercitii asigura-te ca ai spatele drept si ridica picioarele astfel incat intre unghil dintre picioare si abdomen sa se formeze un unghi de 90 de grade. Mentine aceasta pozitie 1-2 minute, apoi vei observa cum circulatia periferica se va intensifica si totodata va contribui la reglarea tranzitului intenstinal. Nu negliza nici alimentatia, aceasta trebuie sa fie predominanta in legume, hidrataeza-te corespunzator si nu sari peste orele de somn. Daca vei respecta aceste indicatii, in mai putin de o luna vei vedea diferenta.

 

 

Da like paginii noastre de Facebook si fii perfect informata!

 

Sursa foto: Google.com 

clickpentrufemei.ro