Genuflexiunile se numara printre acele exercitii care aduc o multime de beneficii pentru corp si pe care le vei regasi in orice antrenament, sub o forma sau alta. Alaturi de flotari si abdomene, genuflexiunile sunt importante pentru a lucra musculatura corpului, iar prin integrarea lor in programul tau zilnic vei constata in scurta vreme ca rezistenta ta va creste.  

 

 

Iata cateva exercitii pe care le poti face acasa, iar in 30 de zile vei avea un psterior de invidiat, care va atrage toate privirile. Accepti provocarea?

 

Programul este simplu. Trebuie sa faci serii de cate 10 din fiecare exercitiu de mai jos: 

 

 

1. Genuflexiuni simple


Picioarele trebuie sa fie departate, astfel incat ele vor depasi putin linia soldurilor. Un lucru extrem de important: cand te lasi in jos, fundul se duce cat mai inapoi, iar spatele ramane drept! Nu te lasa cu trunchiul in fata!

 

 

2. Genuflexiune cu lovituri in lateral


Se aplica aceleasi reguli ca in cazul genoflexiunilor simple, doar ca la fiecare ridicare loveste cu piciorul in spate.

 

 

3. Genuflexiuni de sumo


Stai cu picioarele departate si, la fiecare ridicare, ridica bratele spre tavan. Se adauga astfel elemente cardio.

 

 

4. Genuflexiuni pentru muschii oblici abdominali 


Pune mainile la ceafa si apleaca-te lateral, incercand sa atingi genunchiul cu cotul. Repeta exercitiu pe cealalta parte.

 

 

5. Genuflexiuni si sarituri


La fiecare ridicare, sari pe varfuri. Cu acest exercitiu iti vei intari si muschii bratelor. 

 

 

6. Genuflexiuni cu picioarele apropiate


Tine picioarele apropiate, lasa fundul cat mai mult in jos si tine spatele drept . 

 

 

7. Genuflexiuni – reverente


La fiecare aplecare fa o fandare lateral in spate. Acest exercitiu implica folosirea mai multor grupe de muschi in acelasi timp. 

 

 

8. Fandari


Fa un pas in fata cu piciorul drept, lasandu-ti soldurile in jos pana cand ambii genunchi sunt indoiti la 90°. 

 

 

8. Genuflexiuni cu pasi in lateral


Nu te ridica. Stai ghemuit, cu spatele derpt si intinde lateral fiecare picior. Acest exercitiu iti incordeaza cel mai mult muschii fundului.

 

 

10. Genuflexiuni pop


La fiecare saritura apropie picioarele si indreapta spatele. 

 

 

Da like paginii noastre de Facebook si fii perfect informata! 


Sursa foto: Google.com

Perfecte