Noi iti recomandam sa combini mersul la sala cu un stil de viata echilibrata, o alimentatie potrivita si un program de somn care sa te ajute sa-ti mentii forma fizica.

 

 

Stim, este mai usor iteorie decat in practicainsa iti promitem ca, odata ce ti-ai format un obicei dia face sport, nu vei mai putea concepe viata fara activitate fizicain plus, exista multtrucuri pe care le poti pune in practica pentru a reusi sa iti echilibrezi viata si sa obtii trupul lacare visezi. Pe cinci dintre ele le-am documentat iacest material. Pentru astaatras cu ochiul pe la experti in fitness si well-being diafaraiata ce iti recomanda acestia:

 

Simplifica cat poti de mult lucrurile

 


Daca vrei sa faci jogging dimineata, pregateste din timp hainele si pantofii sport, in asa fel incat sa fii gata in maximum 10 minute sa iesi pe usa. Cea mai grea parte este sa iesi pe usa. imediat ce vei simti aerul racoritor al diminetii, iti vei reveni instant si te vei umple de energie pentru intreaga zi.

 

Iar daca jobul tau presupune sa calatoresti mult sau este unul atat de solicitant incat nu ai timp sa ajungi la aceeasi sala de sport de fiecare data, un astfel de abonament te-ar putea ajuta. Vei avea acces la o retea de sute de sali de sport din tara si Bucuresti, pentru ca sa nu te mai abati niciodata de la programul de fitness.

 

 

 

Mergi la sala cu un scop

 

 

Pentru unii oameni este mai usor daca fac sport cu un scop. Daca te numeri printre ei, te-ar putea motiva gandul sa te antrenezi pentru un maraton, de exemplu. Baneasa Forest Run va avea loc anul acesta in 29 aprilie si este o ocazie ideala de a profita de rezistenta fizica pe care ai capatat-o la sala.

 

 

Dr. steve Graef, specialist in psihologia sportului la Universitatea de stat din Ohio, spune ca numai daca participi si reusesti sa termini o astfel de competitie efectul la nivelul psihicului va fi unul care te va transforma. Nu trebuie deci sa castigi ca sa capeti incredere in fortele proprii si convingere ca poti face fata oricaror provocari pe care viata ti le arunca in drum.

 

 

Planifica orele de fitness din timp

 


Zilele in care mergi la sala trebuie planificate din timp, este de parere Dan arnett, antrenor profesionist. Daca intri in saptamana cu ideea ca vei ajunge la sala cand vei avea timp, nu o vei face. ai nevoie de un plan clar. asa ca, stabileste de duminica seara care sunt serile sau diminetile din saptamana pe care le vei dedica sportului, trece-le in calendar si nu te abate de la programul stabilit.

 

 

Dormi noua ore pe noapte

 


„Daca nu te odihnesti - vorbim despre odihna profunda - nu ii dai hormonului de crestere sansa sa atinga nivelul maxim in organism”, explica shaw arent, directorul Centrului pentru sanatate si Performanta Umana al Universitatii Rutgers.

 

Acest hormon este esential si pentru consolidarea muschilor si pentru dizolvarea grasimii din organism. in plus, este mai usor sa rezisti tentatiilor de natura alimentara si sa iei decizii inteligente daca esti odihnita.

 

 

Invata cum sa alegi alimentatia potrivita

 


Mancatul sanatos este esential, chiar daca mergi la sala. spunem asta pentru ca sunt persoane care considera ca daca merg la sala de doua ori pe saptamana pot sa manance orice, pentru ca oricum ard calorii. Ceea ce nu este adevarat. Majoritatea dintre noi isi ia deja toate caloriile necesare dintr-o dieta echilibrata. si nu este necesar sa sari peste o limita normala de carbohidrati daca mergi la sala decat daca te antrenezi pentru un triatlon, ceea ce nu este cazul. Bucura-te de ocazionalul cheeseburger sau de o inghetata din cand in cand, insa nu le transforma intr-un obicei.

 

 

 

Tu ce strategii folosesti pentru un trup de vara perfect? Functioneaza?

 

Sursa foto: google.com

Perfecte