Daca vei avea putina rabdare si vei urma cu incredere acesti 7 pasi, vei putea observa cateva schimbari la corpul tau:

 

1. Mentine un deficit de calorii

 

Un deficit de calorii inseamna sa arzi mai multe calorii decat consumi. Dar daca chiar doresti sa obtii rezultate, trebuie sa ai un deficit de 500 de calorii zilnic, pentru a pierde un kilogram pe saptamana. Este ideal sa mananci un minim de 1.200 de calorii zilnic. Nici mai mult, nici mai putin, pentru a nu afecta buna functionare fizica si psihica.

 

 

2. Sportul este esential

 

Introdu antrenamentul Hiit (High Intensity Interval Training), un tratament dezvoltat de antrenorii atletilor care voiau rezultate mai bune. Studiile au aratat ca acest antrenament este benefic pentru arderea grasimilor si foarte eficient pentru slabire. Este un antrenament intensiv care te ajuta sa arzi multe calorii si continua sa arda chiar si dupa ce ai terminat de lucrat.

 

 

3. Cantitatea de fibre este foarte importanta

 

Daca iti mentii cantitatea de fibre intacta, poti ajuta la pierderea mai multor grasimi. Marea problema a majoritatii oamenilor este ca nu mananca atat cat este necesar in fiecare zi. Fibrele pot provoca scaderea in greutate facandu-te sa te simti satula cu mai putine calorii.

 

 

4. Nu elimina carbohidratii

 

Carbohidratii sunt benefici corpului tau. amidonul, incluzand alimente cum ar fi fasolea, lamaia, bananele verzi, poate stimula metabolismul pentru ca necesita mai mult efort pentru a se transforma in energie. Carbohidratii complexi, cum ar fi cerealele si legumele, sunt la fel de importanti, oferind o valoare nutritiva.

 

 

5. Elimina mancarea procesata

 

Nu te poti abtine de la toata mancarea nesanatoasa. Consumul de alimente reale (direct de la natura, nu dintr-o cutie) nu provoaca grasimi nedorite si ofera corpului tau substante nutritive vitale.

 

 

6. Tine sub control nivelul de stres

 

Cand esti stresata constant, nivelul cortizolului din corp creste. Hormonii stresului stimuleaza apetitul, drept pentru care unele persoane se ingrasa pe baza de stres si isi gasesc confortul in mancarea nesanatoasa.

 

 

7. Respecta cele 8 ore de somn

 

Somnul si greutatea au o legatura mult mai stransa decat ai putea tu sa crezi. Lipsa somnului intensifica pofta de mancare si impiedica muschii sa se refaca corect in timpul noptii. In plus, corpul tau produce mult mai mult cortizol in acest caz.

 

Sursa foto: Google.com

Elle.ro