Vesnica intrebare a femeilor este: cum pot scapa de grasimea de pe abdomen, simplu si rapid in acelasi timp?

 

 

Daca vei avea putina rabdare si vei urma cu incredere acesti 7 pasi, vei putea observa cateva schimbari la corpul tau.

 


1. Mentine un deficit de calorii


Un deficit de calorii inseamna sa arzi mai multe calorii decat consumi. Dar daca chiar doresti sa obtii rezultate, trebuisa ai un deficit de 500 de calorii zilnic, pentru a pierde un kilogram pe saptamana. Este ideal sa mananci un minim de 1.200 de calorii zilnic. Nici mai mult, nici mai putin, pentru a nu afecta buna functionare fizica si psihica.

 

 

2. Sportul este esential


Introdu antrenamentul Hiit (High intensity interval training), un tratament dezvoltat de antrenorii atletilor care voiau rezultate mai bune. Studiile aaratat ca acest antrenament este benefic pentru arderea grasimilor si foarte eficient pentru slabire. Este un antrenament intensiv care te ajuta sa arzi multe calorii si continua sa arda chiar si dupa ce ai terminat de lucrat.

 

 

 

 

 

3. Cantitatea de fibre este foarte importanta


Daca iti mentii cantitatea de fibre intacta, poti ajuta la pierderea mai multor grasimi. Marea problema a majoritatii oamenilor este ca nu mananca atat cat este necesain fiecare zi. Fibrele pot provoca scaderea in greutate facandu-tsa tsimti satula cu mai putine calorii.

 

 

4. Nu elimina carbohidratii


Carbohidratii sunt benefici corpului tau. Amidonul, incluzand alimente cum ar fi fasolea, lamaia, bananele verzi, poatstimula metabolismul pentru ca necesita mai mult efort pentru a se transforma in energie. Carbohidratii complexi, cum ar fi cerealele si legumele, sunt la fel de importanti, oferind o valoare nutritiva.

 

 

 

 

 

5. Elimina mancarea procesata


Nu te poti abtine de la toata mancarea nesanatoasa. Consumul de alimente reale (direct de la natura, nu dintr-o cutie) nu provoaca   grasimine  dorite si ofera corpului tau substante nutritive vitale.

 

 

6. Tine sub control nivelul de stres


Cand esti stresata constant, nivelul cortizolului din corp creste. Hormonii stresului stimuleaza apetitul, drept pentru care unele persoane   singrasa pe baza de stres si isi gasesc confortul in mancarea nesanatoasa.

 

 

 

 

 

7. Respecta cele 8 ore de somn


Somnul si greutatea au o legatura mult mai stransa decat ai putea tu sa crezi. Lipsa somnului intensifica pofta de mancare si impiedica   muschii sa se refaca corect itimpul noptiiin plus, corpul tau produce mult mai mult cortizol in acest caz.

 

 

 

 

Sursa foto: google.com


Perfecte