Pe langa miscare, dieta trebuie sa fie una echilibrata, ca sa iti ajute organismul sa arda grasimea. Cu exercitiile si programul de sport de mai jos si cu o dieta din care sunt excluse produsele de panificatie, zaharul si bauturile racoritoate, poti ajunge sa slabesti cinci kilograme in sapte zile. Vezi care este programul sportiv pentru urmatoarele zile:

 

LUNI – inainte de micul dejun vei face 30 de genoflexiuni. Dupa micul dejun, 20 de flotari. Seara inainte de culcare vei face 40 de genoflexiuni si 20 de flotari.

 

MARTI – inainte de micul dejun vei afce 40 de genoflexiuni; dupa micul dejun, 25 de flotari. Seara, inainte de culcare vei face 40 de genoflexiuni si 20 de flotari.

 

MIERCURI – inainte de micul dejun vei face 20 de flotari; dupa micul dejun, alte 20 de flotari. Seara, inainte de culcare vei face 40 de genoflexiuni si 20 de flotari.

 

JOI – inainte de micul dejun vei face 50 de genoflexiuni; dupa micul dejun, alte 50 de genoflexiuni. Inainte de culcare vei face 25 de flotari si 50 de genoflexiuni.

 

VINERI – inainte de micul dejun vei face 30 de flotari; dupa micul dejun, alte 30 de flotari. Inainte de culcare vei face 40 de genoflexiuni.

 

SAMBATA – inainte de micul dejun fa 50 de genoflexiuni; dupa micul dejun fa alte 50 de genoflexiuni. Inainte de culcare fa 30 de flotari.

 

DUMINICA – inainte de micul dejun fa 30 de flotari; dupa micul dejun fa 20 de flotari si inca 30 de genoflexiuni. Inainte de culcare fa alte 40 de genoflexiuni si 20 de flotari.

 

 

Acest program sportiv va face ca organismul sa inceapa sa arda calorii intr-un mod cat se poate de sanatos inca de la primele ore ale diminetii. Acest lucru inseamna ca pe parcursul zilei corpul va elimina din toxinele si din grasimile deja acumulate, datorita faptului ca metabolismul este pornit la maxim.

 

 

 

Sursa foto: Google.com

Lyla.ro