Ce te-a ajutat pe tine sa obtii un asemenea posterior?


In primul rand, caracterul si ambitia, apoi antrenamentele grele, alimentatia curata si odihna.


 

 

 

De cate ori pe saptamana faci sport si cum iti grupezi antrenamentele?


Am  5 antrenamente pe saptamina si la sfarsit fac mereu cardio. De obicei, pe zi lucrez o singura grupa de muschi a cate 4 serii de fiecare si niciodata mai putin de 10 repetari.

 

 

 

Cat de importanta e alimentatia pentru cresterea masei corporale?


In ceea ce priveste cresterea in masa musculara, alimentatia este mai importanta decat antrenamentul, atunci avem nevoie de un aport mai ridicat de proteine, vitamine, minerale si grasimi.

 

 

 

Ce trebuie sa mancam pentru a obtine un asemenea posterior?


Pentru un posterior frumos sunt indicate alimentele sanatoase si cat mai naturale, cum ar fi :ouale, migadalele, pestele, carnea de vita/pui, fructele si legumele. Evitarea zaharului, mezelurilor, fainoaselor si alimentelor prajite.

 

 

 

E adevarat ca nu putem avea un posterior bombat si picioare subtiri?


Un posterior bombat are nevoie de picioare mai tonifiate si bine conturate.

 


 

Cateva recomandari pentru a obtine un posterior bombat:

In primul rand, trebuie sa tinem cont de o alimentatie cat mai sanatoasa si sa executam corect exercitiile, sa fie potrivite, care vor fi exact pentru lucrarea muschilor fesieri!

 

 

Sursa foto: instagram.com/alina_terletchi

Perfecte