1. Incepe-ti ziua cu un pahar de apa calduta si zeama unei lamai de marime medie. Daca vrei, poti adauga si putina sare pentru a-ti impinge metabolismul sa actioneze asupra grasimii.


2. Stai cat mai departe de orezul alb. Inlocuieste-l cu orezul salbatic, paine graham sau cereale integrale.

 

 

3. Evita substantele pline de zahar. Daca vrei sa scapi de grasimea de pe abdoment renunta la dulciuri si alimentele bogate in ulei. Acestea nu fac decat sa te impiedice sa ajungi la rezultatul dorit.

 

4. Bea multa apa daca vrei sa scapi de burtica. Nutritionistii sustin ca intr-o zi ar trebui sa bem in medie 10 pahare cu apa. Pe langa faptul ca te hidrateaza, apa te ajuta sa scapi de toxine.

 

 

5. Mananca usturoi. Potrivit Interesting Facts, 2-3 catei de usturoi mestecati in fiecare dimineata si un pahar de apa cu lamaie vor accelera procesului de ardere al grasimilor.

 

6. Mananca cat mai multe legume si fructe. Pentru eliminarea grasimii este recomandat sa pastrezi o distanta destul de mare fata de mancarea de tip fast-food.

 

 

7. Mananca in fiecare zi la micul dejun si la cina fructe. Acestea iti vor asigura necesarul de antioxidanti, minerale si vitamine.

 

8. Foloseste multe condimente atunci cand iti prepari mancarea. Piperul, scortisoara sau ghimbirul sunt doar cateva dintre condimentele care te ajuta in imbunatatirea resistentei insulinei si reduce nivelul zaharului din sange.

 

 

Sursa foto: Google.com

Perfecte