Aceste sfaturi te vor ajuta sa intelegi exact ce inseamna un corp sanatos si armonios si care sunt cele mai bune moduri in care poti opri fluctuatiile stresante de greutate!

 

 

 

1. Gaseste persoane care sa te motiveze. Un antrenor personal sau chiar prieteni si familie care sa te sustina sunt elemente cheie care fac diferenta intre stilul de viata sanatos si obiceiurile trecatoare.

 

 

 

2. Fii atenta la ceea ce mananci. Atunci cand vine vorba de mesele zilei, trebuie sa fii atenta la semnalele organismului atunci cand iti este foame si mananca doar pana cand te saturi – nu pana te simti plina. Fii constienta atunci cand mananci si evita sa iei gustari in fata televizorului sau in timp ce conduci.

 

 


3. Dormi minim 7 ore pe noapte. Odihna de calitate din timpul noptii ofera corpului ocazia de a se regenera si reimprospata. Prea mult sau prea putin somn pat altera nivelul hormonal in masura in care greutatea sa fluctueze. Recomandarile specialistilor sunt de a avea un program constant si de a dormi 7-9 ore pe noapte.

 

 


4. Monitorizeaza-ti progresul, dar nu face o obsesie din asta. Cantareste-te la inceputul unei diete si apoi verifica din cand in cand progresele pe care le faci, dar nu iti verifica zilnic greutatea! Un alt sfat important este sa te cantaresti mereu in aceeasi perioada a zilei deoarece greutatea poate fi diferita dimineata fata de seara inainte de culcare.

 

 


5. Contorizeaza ce mananci. Asigura-te ca la fiecare masa nu ai mancat prea mult sau prea putin. studiile arata ca in general oamenii subestimeaza cu mult valorile nutritionale ale mancarurilor, asa ca cea mai buna idee este aceea de a masura totul pentru a fi sigura ca alegerile culinare pe care le faci sunt cele corecte.

 

 


6. Pune accentul pe fibre. Fibrele, daca nu stiai, ajuta la senzatia de satietate! in plus, fibrele nu ajuta doar la digestie, ci sunt unul dintre nutrientii importanti in mentinerea unei diete sanatoase. Fructele, legumele, nucile, semintele si cerealele integrale sunt cateva exemple de alimente pe care ar trebui sa le introduci in dieta pentru un plus de fibre!

 

 

 

7. Serveste alimente sanatoase si consistente. Indrageste si bucura-te de mancarea pe care o consumi! Cheia succesului este aceea de a consuma tot ceea ce iti place, dar in cantitati moderate. Fa in asa fel incat farfuria sa fie plina de mancaruri diversificate, bogate in nutrienti si savuroase!

 

 


8. Permite-ti mici placeri. Este foarte bine sa mananci desert! Pastrarea unei greutati constante se bazeaza pe o relatie ingaduitoare cu mancarea – nu pe stresul constant al unei diete stricte! sanatatea este extrem de importanta, dar la fel este si faptul ca suntem oameni si, sa fim sinceri, cu totii iubim o felie de tort! O singura zi de indulgenta nu iti va ruina dieta, la fel cum o singura zi de mancat sanatos nu te va insanatosi pe loc.

 

 

 

 

Sursa foto: Google.com

Elle.ro