Iata 9 exercitii fizice pentru o viata sexuala mai buna.

 

 1. Exercitii cardio

Daca esti in forma, placerea sexuala va fi amplificata atat pentru tine, cat si pentru jumatatea ta. Orice activitate care iti face inima sa bata mai repede si sa respiri din greu de la simplu mers pana la ciclism poate creste circulatia sangelui inclusiv in zonele periferice. Acest lucru este benefic pentru ambele sexe: o erectie mai puternica in cazul barbatilor si o excitatie mai buna pentru femei, conform unui studiu realizat de catre Universitatea Texas.

 

2. Inot

Cercetatorii de la Harvard au descoperit ca barbatii si femeile de peste 60 de ani care practica inotul au vieti sexuale similare cu a persoanelor cu 20 de ani mai tinere. Inotul creste rezistenta, circulatia sangelui, imbunatateste flexibilitatea si forta si reduce stresul. De asemenea, arde multe calorii, ceea ce reprezinta un plus in cazul persoanelor supraponderale, mai ales daca ne referim la barbatii obezi care se confrunta cu disfunctii erectile.

 

3. Antrenarea abdominalilor

Un mijloc puternic si flexibil este de ajutor in aproape orice activitate pe care o intreprinzi. Inclusiv in pat. Bonus: ai putea fi una dintre persoanele norocoase care au orgasm in timp ce fac sport. De obicei se intampla atunci cand faci abdomene.

 

4. Pozitia broastei

Aceasta pozitie te va ajuta sa fii mai flexibil in timp ce faci dragoste, sustine fizioterapeutul Liz Neporent. Pozitia favorizeaza deschiderea soldurilor ceea ce duce la intinderea coapselor interioare. De asemenea, ajuta la eliberarea stresului, care poate fi un inhibator in dormitor.

 

 5. Exercitii Kegel

Gandite pentru tratarea incontinentei urinare, aceste exercitii iti intaresc muschii pelvieni ceea ce inseamna orgasme mai puternice. Femeile s-ar putea sa fie mai familiarizate cu exercitiile Kegel, insa ii ajuta si pe barbati sa previna ejacularea prematura.

6. Exercitii de tip plank

Sunt modalitatea perfecta de a intari muschii din zona abdominala, dar si bratele, coapsele si fesierii. Acesti muschi te ajuta sa nu-ti pierzi echilibrul in cele mai fierbinti momente din dormitor. Practica in fiecare zi acest exercitiu pana cand vei putea sa ramai nemiscat timp de cel putin 60 de secunde.

7. Pozitia pisicii

Priveste aceasta pozitie ca o forma a preludiului. Te ajuta sa ai coloana mai flexibila, sa adopti un anumit ritm al respiratiei si imbunatateste concentrarea.

 

 8. Strangerea soldurilor

Este excelenta mai ales pentru femeile care prefera positia misionarului sau femeia deasupra. Totusi, impingerea bazinului in fata poate fi obositoare mai ales pentru cineva care este iesit din forma. Ajuta la imbunatatirea flexibilitatii si a rezistentei. Aceste exercitii te vor ajuta sa sculptezi corpul asa ca te vei simti bine si vei arata si bine.

 

 9. Mai bine impreuna

Membrii cuplurilor care transpira impreuna raman impreuna, asa ca faceti sport impreuna zi de zi. Studiile au aratat ca provocarile fizice cresc pasiunea in dormitor. In plus, dupa sesiunea de miscare va veti simti mai atrasi unul de celalalt. Coordonati-va actiunile (ca de exemplu sa alergati in acelasi ritm) pentru a intari conexiunea voastra emotionala si mai mult.

Sfatulparintilor.ro