Iata cateva dintre acestea:

 

 

 1. Evita grasimile periculoase

 Vizitele dese pe la fast-food sunt modalitatea perfecta de a-ti compromite viata sexuala. Produsele delicioase abunda in grasimi periculoase care in timp se pot depune pe vasele de sange. iar o circulatie sanguina deficitara este dusmanul erectiei. in schimb, consuma fructe de padure, resurse inepuizabile de antioxidanti ultra-puternici care asigura un flux sangvin eficient.  

 

 

2. Renunta la fumat daca vrei nopti pasionale

 Fumatorii ar trebui sa ia aminte de ce urmeaza sa citeasca, daca tin la viata lor sexuala. Fumul de tigara nu numai ca este vinovat de afectiunile cardiace, accidente vasculare cerebrale, infarct, cancer de plamani sau de vezica, ci si de impotenta.

 

 

3. Nu te mai stresa

 Efectele fizice ale stresului se vad cel mai bine in nivelurile crescute de epinefrina, un tip de adrenalina care ajunge direct in circuitul sangvin si cauzeaza incetinirea fluxului sangvin si blocarea acestuia prin diverse substante chimice, ducand astfel la un circuit deficitar si probleme de natura sexuala.

 

 

4. Mare grija sa nu depasesti greutatea optima

 Cantareste-te periodic, iar daca observi ca ai luat proportii, da jos cateva kilograme, pentru ca acestea iti pot afecta erectia. aceasta din cauza excesului de estrogen care insoteste obezitatea, in detrimentul testosteronului, un combustibil important al erectiei. 

 

 

5. sforaitul si sexul

 O problema respiratorie cum este sforaitul poate da de gol si alte situatii grave, cum ar fi insuficienta cardiaca si lipsa de oxigen in tesuturi. Cu atat mai mult in tesutul penisului, care este atat de sensibil.
asa ca nu ezita sa mergi la medic daca partenera se plange de calitatea somnului. 

 

 

6. Nu ocoli ciocolata neagra

Ciocolata cu continut cat mai crescut de cacao este bogata in antioxidanti care favorizeaza productia de substante chimice care dilata vasele de sange, fenomen benefic pentru erectie.  

 

 

7. Fa sport

 Activitatea fizica este o modalitate eficienta de a-ti creste masa musculara, de a imbunatati circulatia sangvina, fenomene cu influente benefice asupra activitatii din dormitor. 

 

 

8. Intareste-ti muschii pelvisului!

Exercitiile Kegel sunt cele care te vor ajuta, fiind folosite cu succes si pentru ameliorarea incontinentei urinare. se vor  incorda si relaxa muschii pelvieni, fie stand intins, fie la birou sau, de ce nu, chiar si in mers. Fa cateva repetari pe zi si mentine contractia pentru cel putin 10 secunde. 

 

 

9. Atentie la terapiile medicamentoase la care apelezi

Fa o lista cu toate medicamentele pe care le iei mai des sau mai rar si mergi cu ea la medicul specialist. acesta poate descoperi ca unele dintre ele pot fi exact cauza disfunctiei sexuale de care suferi.

 

Sursa foto: Google.com

Csid.ro